Üdvözlet Márkatársak!

Vörös Tibor vagyok és múlt héten szert tettem két Verhovinára. Szinte az összes alkatrész meg van hozzájuk. Már sikerült őket a szokásos karbi- és tanktisztítás, valamint gyújtás rendbetétel után beindítani. A pedálosnak a váltóját is bekötöttem, de akkor nem volt hajlandó elindulni. Mondjuk, már mentem vele, mert amikor sikerült a motort beindítanom, akkor leállítás után beraktam fokozatba, majd bepedáloztam és irány az utca, persze csak egyesben, de akkor is mentem vele, aminek az eredménye hátsókerék csapágy csere, lánckerék rögzítésének megvizsgálása (valószínüleg ennek lazasága tette tönkre a csapágyat). Azt, hogy a pedálos miért áll le két-három pöffenés után, még mindig nem értem. A hiba okát még mindig keresem, pedig a gyújtás, ami a megvételkor fel volt lazulva, príma szikrát ad, a karbi tiszta, van kompresszió és nem is szimeringes. Majd lepetéztem a meglepődöttségtől, amikor a féket szétszedve meg kellett állapítanom, hogy azok műanyagból vannak. A berugóson kicseréltem a hengerfejet, mivel beszorult a dekompresszor szelep, persze nyitott állásban.

Ha sikerül őket működőképes állapotba hoznom és kicsinosítanom, akkor újra írok.

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.