Csipke Sándor motorfelújításának történetét olvashatjátok az alábbi néhány sorban, ismét egy öreg Szovjet moped ami a végső elmúlás előtti utolsó pillanatban menekült meg és született újjá. Nem feltétlen az eredeteinek megfelelő megjelenés volt a cél hanem egy használós gép megalkotása.

“A motor 2013 telén került hozzám felújítás céljából megrendelésre.

Kis költségvetésű felújítás volt a cél ezért került szinte minden alkatrész festőhöz amit az állítólagos tulaj intézett. A fényező mint utóbb kiderült már januárban kész volt a festéssel csak a kedves ismerősöm engem és a festőt is csak hitegetett. Nyár végén meguntunk kiderítettük a festő címét kifizettem a fényezést. 4 nap alatt össze szereltem a 6-ost saját készítésű bowdenekkel. Az ülést egy városom béli kárpitos varázsolta újjá. A nehézségek a beindításnál adódtak még a romos állapotában talpon hoztam haza viszont össze szerelés után nem akart az istenért sem beindulni. Szikra volt, benzint kapott gyújtás jó helyen volt, 30 kilométer futás után kaptam egy marék kiselejtezett megszakítót azokból össze raktam egyet és pöccre indult. Végleges megoldásként kapott egy Terra kis traktor megszakítót. Alapjáraton világítással nem szeretett menni ezért neki álltam gyújtást állítani aminek az eredménye egy főtengely és hengerfej csere lett. Kétszer gond nélkül megtettem vele egy 50 kilométeres túrát. Mivel akinek készült volna nem tudott fizetni így meghirdettem a motort és ősszel új gazdára talált.”

Tagged with →  

2 Responses to Verhovina- 6 : sz…ból várat, megrendelésre

  1. Ekecs szerint:

    Ismerős képsor a Veterán-fórumról,ott beszélgettünk pár szót. Szép az eredmény,a csíkozás akkor is tetszett!Remélem az új tulaj is ide téved.

  2. Roland szerint:

    Én lennék az új tulajdonosa a motornak 🙂 már korábban regisztráltam az oldalra 🙂 Hát az igazság az hogy csak a gond van vele most már beindulni se hajlando vásárás után szervízbe került mivel vásárlás után és haza kerülése után soha többet nem indult be. Kapott új karburátort , benzin csapot , új berúgókart és berúgószerkezetet , egy másik hengert , masik főtengelyt , uj gyújtást , belsőket. Egyszóval a gép már 100 000 forintnál áll. Jelenleg nem indul mert szimering cserére vár és hogy aztán milyen sorsra kerül az még a jövő zenéje 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.