Barna fórumtársunk levelezésből idéznénk néhány részletet és bár nem szokásunk az ilyen  – blogját is belinkeljük ide. Érdemes mindkettőt elolvasni  🙂
“Néhány éve vettem egy Verhovina 6-ost s azt akartam mindennapi közlekedésre alkalmassá tenni. Ennek történetét szinkronban el is kezdetem írni egy blog oldalon. Elvileg ez az oldal arról szólna, hogy hogyan kell két motorból egy harmadikat csinálni – de néha az az érzésem, hogy valami felsőbb hatalom egy amolyan “elrettentő blogot” akar csinálni belőle, mert gyakran van, hogy amibe belekezdek, az nem úgy sül el, ahogyan terveztem; újabb és újabb buktatókat fedezek fel.”
“…..Egy idő után beláttam, hogy a Verhovina nem alkalmas arra, hogy Debrecen belvárosában napi szinten közlekedjek vele (vagy legalábbis az erre való alkalmasság fenntartása túl sok és rendszeres szervizelést igényelne, s a belvárosi közlekedés viszontagságait sem vállalnám nap mint nap – az elismerő és csodáló tekintetek sem ellensúlyoznák ezt eléggé), s a Verhovina átminősült közlekedési eszközből hobbitárggyá. Viszont mivel a közlekedés problémája nem oldódott meg, új megoldást kerestem – s belekezdtem a “Verhovetta” projektbe. Ennek lényege, hogy egy jól kezelhető és megbízható 207-es Babettát alakítok át Verhovinává.”
 Az izgalmas részleteket ezen a blogon olvashatjátok el:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.