A Székesfehérvári csapat ismételt jelentkezése,  vagy is beszámolója (Jani és Joci), egy Delta talpra állítása.

Január 5.én kezdődött a teljes szétszerelés ,a motort már korábban megvette Jani, de most került  csak “kéz alá”, a gyárban olyan hanyag munkát végeztek amikor a vázat fogtuk a kezünkbe ,festési hiányosságok voltak a holtterekben, ezeket javította Jani és minden egyes alkatrész átnézése javítása polírozása is megtörtént. A motor festése kb 90% -ban jónak mondható kisebb javítások lettek csak, ehhez szükséges szín keveréssel. A motor jó vétel volt a kevés km miatt, szinte még bejáratós a maga 567km ével és hiánytalan gyári állapotban maradt meg az idő teltével (1990 es gyártás).

A K60B karbi se tréfálta meg Janit, pedig megoszlanak a vélemények ezen típusról, teljesen jól letömítette,zár a tűszelep és nem szivárog sehol.

Véleményem szerint Jani minőségi munkát végzet és egy gyönyörű Delta tulajdonosa. Ezek után blokkba olaj ,tankba benzin 1:25 re keverve és izgatottan vártuk az első indítást, vajon hogy fog indulni? milyen lesz a hangja? milyen menni vele ?

Könnyen indult,nem elsőre, de kis noszogatás után már indult és utána még finom hangolást igényelt a karbi.

 

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.