Üdv mindenkinek klubtársak!

Csodálatos hétvégén vagyunk túl, ami sajnos nagyon gyorsan eltelt! Ezúton is szeretném megköszönni Lacinak és kedves családjának a pazar vendéglátás! Fenséges ételek, italok, sütemények roskadásig az asztalon a bográcsos ízére gondolva még mindig folyik a nyálam! Köszönet mégegyszer!!!

És most a túráról:

Kadó Stellájával a csomagtartóban 05 órakor érkeztünk meg Kipéhez szombaton hiszen ott volt az eddig csak a kiállításokon látható 12-esem. Erre a hétvégére készítettem, készítettük fel Kipével mivel a már jól ismert túra 4-esem túlmelegedési problémákkal küszködött az utóbbi idoben. A találkozási pont a X., Kerepesi úton lévo OMW benzinkút volt. Ott várt minket már Poteka a 3-assal és Németh Gyuri a Deltával. Gyorsan tankoltam és elindultunk, bár nem igazán tetszett a motorom ereje. Mivel a kipufogó furuját éppen indulás elott ütöttük bele ezért arra gondoltam, hogy a folytással van baj ezért a végzáró karikáját gyorsan Poteka kimutötte és már indultunk is! Az elso emelkedoknél már éreztem, hogy nem lesz egy sétagalopp a túra, mert egy éti csiga gyorsabban föl ért volna mint én! A többiek gépei szépen mentek hiba nélkül, Kadó láncvédo csörömpölése az meg a Stellák gyerek betegségének volt betudható. Ahogy egyre jobban égett ki a gép annál nagyobb tempót tudtam diktálni és szépen egyben haladtunk Hatvan felé. A már jól ismert MOL benzinkúton megálltunk. Ott egy gyors gázbovden cserét abszolváltunk a 12-sen és már haladtunk is tovább. Az érdekesség az, hogy Potekának és nekem is forralták a motorjaink a benzint a karbiban és amikor megállltuk egy kicsit akkor utána nem akartak beindulni csak ha jól lehültek. Apcnál lévo autós pihenonél találkoztunk házigazdánkal Biro Lacival aki a már jól ismert 1,7 literes fogyasztású Nagyezsdával érkezett hozzánk. Össze állt a csapat ittunk egy kávét,üdítot gyors fotók a gépekrol és indultunk is Birofalvára tovább. Az esot sem úsztuk meg mint mindíg, de szerencsére nem volt olyan nagy. A megeledés Biro Lacit sem kímélte és Bátonyterenyén egy gyertyacserével orvosolta a problémát ami olyan gyors volt, hogy mire leállítottam a motoromat addigra kész volt én meg már a meleg 12-est nem tudtam visszaindítani. Volt egy lejtos utca ott toltam be és be is motoroztam egy roma telep kellos közepébe! Természetesen nagy volt a csodálozás e nem várt eseményre! Poteka és Németh Gyuri gépei szépen mentek és Kadó Stellája is, de neki a léncvédobol ekkorra már 1 centit megevett a lánc. Gurultunk tovább és ennek a megállásnak köszönhetoen az eso viszont haladt elottünk. Az erdei út esovel husített aszfaltján szeltük a kilómétereket mikor észrevettem egy bokor mögül rámszegezodo kamerát amint urbank videózza a túra befutóit. Dél körül egy hatalmas villámcsapás kíséretében – ami szétvitte a pétervásárai benzinkutat – érkeztünk meg vendéglátóinkhoz! Bazsi a Miniével és Feri10 is már ott volt már vártak bennünket mert a tervezett érkezés után érkeztünk!

Nem kellett sokat várni és megérkezett KIPE a 3-assal és Maros is a Traspoterrel. Már várt bennünket a finom ebéd, felsorakoztatva a lángosfélék összes fajtáját! Isteni volt! Délután a motorok átnézésével kezdodött és azok akik nem tudtak motrral jönni Laci biztosította a jármuvet! Az én 12-esem egy karbipucoláson és egy gyújtás állításon esett át és azonnal meg is bokrosodott. Ezt követoen a csapat elindult egy kis túrára Biro Laci felvezetésével a közeli forrást tekintettük meg. Út közben Bíró Laci 3-asán egy hátsó defekt próbáléta lassítani a túrát, de mivel Poteka mindenre felkészülve vadi új belsovel és küllotakaró szalaggal rendelkezett már indultunk is tovább. Festoi környezetben túrázhattunk csodálatos völgyben erdok, tavak között motoroztunk és szívhattuk magunkba a friss hegyi levegot! A forrásnál ittunk a forrás vizébol és jókat beszélgettünk, fotóztuk a motorokat. Németh Gyuri meg fuszálakat csempészett a nyakunkba! A vissza úton már minden rendben ment és a 10 Riga komoly látvány volt az ott éloknek akik integettek és mosolyt csaltunk az arcukra! Nagyon jó érzésekkel érkeztünk vissza Laciékhoz ahol már rotyogott a bográcsban a gulyás! Nagyszerut vacsoráztunk, majd pukkantak a sörök, borok és természetesen megkóstoltuk Németh Gyuri Birsalma pálinkáját is!Természetesen felköszöntöttük Lacit szülinapján és nagyon boldog volt! Nagyon sokat nevettünk, mókáztunk és jókat dumáltunk! Sátrainka a kerben állítottuk fel amiket az esti buli után valamikor 01 órakor foglaltunk el! Az eso is esett éjszaka, de szerencsére reggelre elállt. Mondanom sem kell mire felébredtünk, roskadozott az asztal a hurka-kolbászoktól és degesztre tömtük magunkat a finom ételekkel. Mivel ez a túra az eloszele is volt a két hét múlva megrendezésre kerülo Velodromnak ezért klubértekezletet is tartottunk és megbeszéltük a tennivalókat! Ezután mivel már egy rövid túra sem fért bele az idonkbe ezért össznépi fotózkodást rendeztünk és tök jó volt látni három Stellát együtt három 3-ast a Minik seregét. Gyorsan eltelt a délelott és megebédelntünk. Nagyon finom rántott húsok oly sokasága volt az asztalon, hogy nem bírtuk megenni az összeset! Torta, fagyi mi szem szájnak ingere minden volt igazi fejedelmi ebéddel zártuk a találkozást és készültünk a visszaútra.

Urbank már délelott el kellett mennie, de a többiek elkíértek a 10 km-re lévo elso településig és mi meg indultunk tovább Budapestre. Bazsinak egyszer leesett a gyertyapipája, Kadónak már 5 centinál járt a láncvédo kopása, nekem az extrém emelkedok okoztak gondot, Németh Gyurinak valami fu nott ki a gyertyapipájából de foszabályként rendes tempóban haladtunk. Néha egy kis esocseppek husítették az utazókat, de beöltözni nem kellett. Sajnos az apci autóspiheno elott Poteka 3-asán az lendkerék ék elnyíródott és így a túra számára véget ért legalább is motorral, de Kipe és Maros a Transporterrel megoldották a kérdést! Egy óra kényszerpihenot követoen folytattuk utunkat és 80 km-ert egyben motoroztunk le. Bazsi Hatvannál lebontott Visontára mi meg jó tempóban Pestre. Kadóval 19 óra körül zártuk a 300 km-es túrát! Még egyszer köszönet a házigazdáknak és köszönet Nektek barátaim! Nagyon jól éreztük magunkat!

Rubens

A hétvége történései:

Esofelhoket kerülgetve

A gazda szeme meg a jószág