Szeva! Jani vagyok. Talán 2002-ben kezdtem el motorozni a Komar motorommal. Akkor még fogalmam sem volt a motor felépítéséről, működéséről, az volt a lényeg, hogy menjen.
Egy évvel később elhatároztam, hogy átfestem. Itt kezdődött az őrület. Találtam a padláson egy Riga blokkot és elhatároztam, hogy életre keltem. Váz nem volt, de haveromnak akadt egy. Összetákoltam egy guruló vasat. Sok idő kellett ahhoz, hogy üzemképes állapotba hozzam (motorszelelői tudásom ekkor még nulla). Magamtól jöttem rá, minek mi a szerepe és hogyan működik. 2005. augusztus végén vettem a Deltát. Mikor megvettem nem az eredeti blokk volt benne. Szereztem darabokban egy bele való blokkot. Mikor összeraktam és már a vázban volt kiderült a baja. A gyújtótekercs le volt égve és a megszakító tekercs is forrasztásra szorult. Újratekercseltem a gyújtótekercset, de nem tudtam bekötni a tirisztoros dobozba (kommutátor stabilizátor). Nagy nehezen sikerült megszerezni a bekötési tervrajzot és immáron üzemképes lett. Ezután jött a festés (2006. 06.). Ez az első motor amit festékszóróval fújtam le. Utána kaptam egy 16-os vázat. Először összeraktam, majd jöhetett a nem olyan egyszerű lángnyelv festése (kicsit összetettebb, mint az egy színre fújás). A motorral voltak gondok, de most már viszi a 60 km/h-t. 2007 nyarán kap új festést a Riga 12-esem és a Komar is. Vettem egy airbrush-t (dekor festékszóró pisztoly), mert szeretnék mélyebben elmerülni a festészet művészetében.

Motorszerelést és festést vállalok!!! 06-30-563-03-80

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.