Szolnok : szuper volt, bánhatja aki nem jött el !!!

Hatalmas területen találkozó – börze – pedálos Moszkvics kiállítás,stb napfény és happy.

a kiállítás / találkozó rendkívül színvonalas volt (az idei Közlekedési Múzeumos május elseje elbújhat mögötte) motorok tömött sosrokban (csak néhány csemege : V4-es Zaporozsec blokkos csopper, Ural és Izs hegyekben valamint olyan unikumok mint pl a háromkerekü Tula Murajev vagy egy Kovrov K58 , stb, stb. A standunknak ismét nagy sikere volt, a bringariga és a metszet ismét tarolt !!!
Találkozhattunk ismét a miskolci különítménnyel,jókat dumáltunk, hoztak két Verhót is kiállítani(köszönjük) és mivel lelkes pedálos Moszkvics gyűjtők is egyben, a két csoport között ingáztak.Találkoztunk egy lelkes ám ritkán fórumozó klubtársunkal is akit riga klub pólójáról ismertünk meg, a gyáli különítmény is jelen volt 4 fővel Cipóék személyében valamint találkozhattunk az OT minősített Verhójáról ismert Siket Istvánnal is, aki most egy szintén OT-s járművel, egy csodaszép Moszkvics 403-al jelent meg (jól körbecsorgattuk a nyálunkat, megtapogattuk, beszívtuk az utastér illatát)ás mint már megszoktuk rengeteget beszéltünk, válaszoltunk, ismerkedtünk,beszéltünk, válaszoltunk, ismerkedtünk….

A börzéről szintén csak hüledeztünk, rengeteg eladó, rengeteg portéka és itt-ott figyelemre méltó árak : D8M blokk 10 e. ft alku előtt, 3 db Riga 28,000 ft köztük egy igazi ritkaság egy “pupostankos” 16-os (!!!) egyéb, de szép állapotú 16-ok 8-10-20 ezer ft körüli árakon, Skodiék lecsaptak egy kerekek nélküli Deltára 3000-ért és egy klubtársunknak is megvolt az öröme mikor 2000 ft-ért sikerült a Riga 3-ra karbitakarókat vennie…apropó Riga 3 (nálam ez a sztori verte ki a biztosítékot)…még reggel láttunk egy Poteka színvonalú restaurált (krómoztatva, fényezve, nyereg áthúzva, stb, stb ahogy azt kell)R3-at egy börzésnél, meg sem mertük kérdezni mennyi az ára olyan szép volt, főleg hogy pár sorral korábban egy valóban szép merevvázas Komárra mondtak 80,000 ft-ot.Tehát eltelt a nap a kupecek már pakolásztak és mi a Pistivel visszamentünk hogy lefotózzam azt a hármast, amit pont akkor már tolt el valaki, mint kiderült az új büszke és SZERENCSÉS vevő volt.Hogy miért szerencsés ? 50,000 ft-ért vette meg a motort !!!! (lehet számolni:fényezés,krómozás,stb)egyedül a vezetékezés nem volt befejezve a motoron. …sokáig nem kaptunk levegőt (…)

Miután magunkhoz tértünk, jót beszélgettünk az új tulajdonossal (szereztem neki papírt/tollat az adás-vételi -hez) és megtudtuk hogy Ráckevére kerül a szépség.

Kipe

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.