Skorán Richárd vagyok Veszprémben élek.
Ezt a motoromat meg az összes klubhű motoromat MÉH telepről szereztem be pl ezt 4000 ft ért csak főtengelyezni kellett.
A többi 2 motor még romos de azok is készülnek. Amikor már készlett a motoron a főtengelyezés akkor megyek az utcán és egy jó ismerősünk mondja hogy ez az ő motorja volt, amit 2 hónapja adott le a méhbe. Onnan tudom hogy az övé volt mert mutatott képet ahogyan az új motorral pózol. Meg az is fura hogy már eredetileg is fekete volt a tankgumi és a hátsó csomagtarók Sőt még a MOTO 50 is eredeti cimkéje mert látszott a képen. Majd ha el tudom kérni akkor beszkennelem és elküldöm. Nagyon szeretem a motoromat! Egyszer hagyott cserben (elaszakadt a gázbowden) De egyébként még egyszer sem. Bezzeg a Babettám mindig cserben hagyott minden nap kerekedett rajta hiba legtöbbször a karbi dugult el (2 bennyaszűrő volt!) volt olyan is hogy ment kb 5m ert és eldugult! Egy szemét a babetta! Pedig nem is volt rozsdás a tank a verhómnak ez pont fordítva van csut rozsda a tank benzinszűrő nuku és megy mint a tank rometeket otthagyom vele simán de nem nyúzom mert igen rikta ez a fajta.

Riga1-es képek frissítve! 2007.07.21.

Update 2008.12.25.:

Hali! mellékelten küldök pár új képet a galériámba!
Ha lehet rakd ki Mert ami kint van a Verhóról az nem valami szép. Meg a Riga Minimről is küldök (én újítottam fel) a kopottan c. kép azt tükrözi ahonnan elhoztam milyen volt.
Amúgy az egész felújítás 3 napba telt. (Pedig fémig le lett csiszolva és új csavarokkal meg felújított blokkal) amúgy blokk nem volt hozzá.


Üdv SRicsi (ricsi176)

 

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.