Sziasztok.

Ez a moci igazából nem emlékszem már hogyan került a szüleim házába,mindenesetre apám halála után találtuk a vasai közt.Ő lakatos volt,így ami vasból volt azt tárolta. A mellékelt képeken látszik,hogy elég megviselt állapotban kezdtem neki a felújításnak,ami kb 3 éve kezdődött azzal,hogy szét szedtem atomjaira.Majd éveken keresztűl én is csak tároltam,mert nem igazán volt időm rá. Sajnos tavaly ősszel elvesztettem a melóm és így rengeteg időm lett.2012 januárjában kezdtem neki a felújításnak.Kb 2 hónapon keresztül szinte minden nap csinálgattam néhány órát. Teljes felújítást kapott.Új japán csapágyak,kovácsolt gyűrűk,új könnyített főtengely,öntött dugattyú.Gyönyörűen susog a motorja. Igazából nem is magamnak,hanem a lányomnak építettem (ő választotta a pirosat!!! 🙁 ),aki most tanul motorozni vele.

Hihetetlen de több mint 50.000 ft bánja,és még nem is lett minden az igazi.Pl a felni és a küllők maradtak,csak megpróbáltam megtisztítani amennyire lehetséges volt.A gumik is a régiek (már nem az eredeti riga gumik,sajnos). Az ülés is szakadt,de ha minden igaz már megkapta az új,barna igazbőr huzatot.Sajnos már nem láttam mert elutazásom után készült el.De a legszomorúbb,hogy az adat címke már lerohadt róla és így fogalmam sincs a korát és pontos típusát illetően. Biztos,hogy nem mai csirke 🙂

De mindent összevetve azt hiszem,hogy a képek magukért beszélnek és egy gyönyörű motor lett belőle,ami óriási siker volt a családban és az ismerőseim közt. Rengeteg dicséretet kaptam érte.El is döntöttem,hogy a két fiamnak is fogok egyet-egyet építeni,de majd csak jövőre. Bízom benne,hogy a klub tagjainak is fog tetszeni.

A legjobbakat kívánom mindenkinek és jó motorozást. Tisztelettel Sáfár Sándor

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.