Köszönet Sárvári Lászlónak a dokumentum elkészítéséért!

Főbb jellemzők:

Hosszúság: 1850mm
Szélesség: 750mm
Magasság: 1060mm
Tengelytáv: 1250mm
Tömeg (üzemanyag és szerszám nélkül): 55kg
Szabad magasság a két kerék között (hasmagasság): 100mm
Legnagyobb sebesség: 40 km/óra
Üzemanyagtartály befogadó képessége: 5,5 liter
Üzemanyag fogyasztás kb. 30 km/óra sebességnél: 2,2 liter/100km

Motor:
Típus: V50
Működési mód: ellenáramú, léghűtéses, kétütemű benzinmotor
Hengerek száma: 1
Hengerfurat: 38mm
Dugattyúlöket: 44mm
Lökettérfogat: 49,8cm3
Kompresszió viszony: 7,7-8,5:1
Legnagyobb teljesítmény: 2,0 LE (1,47KW) 5200-6000 f/p között
Porlasztó típusa: K60
Levegőszűrő: papírszűrő-betétes
Indítószerkezet: berúgó indító
Üzemanyag: normál benzin (72-76 oktánszámú) és AROL 2T kétütemű olaj 25:1 (1000km-ig 20:1) arányú keveréke
Sebességváltó kenés: nyáron MM 90 vagy MM60, télen MM 40 motorolaj

Erőátvitel:
Tengelykapcsoló: többtárcsás, olajfürdős
Sebességváltó: kétfokozatú, kézi kapcsolású
Áttételi viszonyok
Alapáttétel: 4,75
Első sebesség: 1,64
Második sebesség: 0,93
Az indítómechanizmus teljes áttételi viszonya: 13,33
Olaj mennyisége a sebességváltóban: 0,50 liter

Elektromos felszerelés és készülékek:
Gyújtásrendszer: érintkező nélküli elektronikus
Áramforrás: 26.3701 típusú váltakozó áramú generátor, 7V-os feszültségű, 45W teljesítményű
Nagyfeszültségű transzformátor: 21.3705 vagy B300B
„Kommutátor-stabilizátor” blokk (BKSZ): 251.3734
Gyújtógyertya: M14/175 eredeti típus A17V

Futómű:
Váz: hegesztett csőváz
Elülső villa: rugós, lengéscsillapítós, teleszkópos
Hátsó felfüggesztés: lengéscsillapítós rugós lengő felfüggesztés
Kerekek: egymással cserélhetők
Gumi méret: 2,50-16 vagy 2,50/85-16
Fékek: pofás fékek

Főbb beállítási adatok:
A gyertya elektródái közötti hézag mm-ben: 0,4-0,6
A gyújtásadó forgórésze és a gyújtásadó közötti hézag mm-ben: 0,3-0,5
A tengelykapcsoló vezérlőkar végének szabad úthossza mm-ben: 5,0-10
Az elülső fék vezérlőkar végének szabad úthossza mm-ben: 5,0-10
A hátsó fék működtető vezetékének szabad úthossza mm-ben: 2,0-3,0
A lánc belógása a lánckerekek között mm-ben: 5,0-15
Gumi abroncs nyomás kp/cm3-ben
Elülső kerék: 1,8
Hátsó kerék: 2,0

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.