Ráckeve egy igazgyöngy a kis-Duna partján. Sokan felfedezték már  a pihenésre / pecázásra vágyók, a strandolók, a hétvégi-házas üdülők és most mi, Rigások is.  Az Őszi Ászok Fesztivál egyik látványos eleme minden évben a veterán járművek kiállítása. Évről-évre több jármű érkezik, két- és négykerekűek, kicsik, nagyok. Most már tapasztalatból tudjuk, remek veterános találkozója (is van a városnak aminek idén mi is részesei lehettünk. Volt itt minden, öreg autón motoron át egészen a traktorokig és buszokig.  A főszervezők vérbeli házigazdák is voltak, a regisztrált és veteránjárművel érkezőket megvendégelték egy remek ebéddel, de akinek esetleg még ez sem lett volna elég, a parton a számos rendezvény mellett még halászléfőző  verseny is volt.Kora reggelre volt megbeszélve a találkozási pont Soroksáron ahonnan 2 db Minivel, 1 db Deltával és két R3-al indultunk útnak, külön öröm volt számunkra hogy Attila és Tamás a két Minivel most először csatlakozott hozzánk és jött velünk egy kis mopedolásra.  Az útvonal mivel az 51-es út ezekkel a kis gépekkel sajnos eléggé forgalmas és balesetveszélyes lenne a  Taksony-Szigethalom – Tököl – Szigetcsép – Szigetszentmárton – Ráckeve útvonalat választottuk és egy kis reggeli beiktatásával érkeztünk meg Ráckevére.  5  fős “lábon érkezős” csapatunkhoz a helyszínen  még csatlakozott PitYou is a Riga 4 -es motorjával  valamint Klubelnökünk felesége is  csatlakozott hozzánk. A szeptember végi dátum ellenére az időjárás csodás volt és maga a rendezvény is remek élmény volt melynek a végén még egy kis felvonulást is beiktattak a főszervezők.  Ezt követően mentünk haza, különösebben nagyobb gond nélkül, leszámítva egy gyertyaslusszt és egy visszapillantó tükör elhagyását 😉 ….de ezek az apróságok bőven belefértek az aznapi kalandba és a remek élményekkel teli napba.  Figyelem Ráckeve, jövőre ismét megyünk!

Képgaléria

A találkozási pont Soroksáron :
rackeve0423

Volt itt minden azaz egy kiállítás gépei :

Ültünk pótkocsis Ikarus buszon is :

…és a mi kis motorjaink is büszkén feszítettek a sorban :

Ez a kép a felvonuláson készült,  egy száguldó  Rigáról 🙂
rackeve0500

…és a végére ami sosem maradhat ki, csoportkép vízparton :