A motor lassan 25 éve a családhoz tartozik. Apa vette még anno, azzal a céllal, hogy majd mi (én és az öcsém) ezen tanuljunk meg motorozni. És így is lett. Kb 11-12 évesen kezdhettem el a “verhovinás pályafutásomat” aztán volt egy pár év kihagyás, mikor nem foglalkoztunk vele, a sufni mélyén állt. Apa lecserélte a riga benzincsapot pannónia csapra, a dekompresszort kivette, helyette egy gyújtáskapcsolót szeret be, az üléshuzat lett lecserélve, valamint a hátsó lánckerékre szerkesztett egy láncvédot, valamint a hátsó lámpát lekapcsolhatóra csinálta, és egy elemmel muködtetheto lámpát szerelt be mellé. Így éjszaka is lehetett látni.

Miután megszereztem a jogsit (B) kaptam egy robogót, de eszembe jutott a verhó is. Télen darabokra szedtem és egy nagy felújítást végeztem. Szinte minden újra lett festve, csapágyak és szimmeringek lettek kicserélve. Tavaly nyáron indexet csináltam rá, ami elemmel muködött, de nem volt hozzá elektronikám, a jeleket egy mikrokapcsolóval adtam. Az idei szezonra tervezem a gyári gumik cseréjét, mert elég rossz állapotban vannak már. A motorról videókat is készítettem (és még tervezem a készítésüket), amelyeket a
http://www.youtube.com/user/Natarji/videos?view=0&flow=grid
honlapon lehet megtekinteni.

Üdvözlettel:

ifj. Puskás János (Pusi)

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.