Hát hol is kezdjem; ezt a gépet én már tavaly szemügyre vettem, próbáltam beindítani de sajna akkor nem sikerült.
Most 2008 nyarán ismét elovettem, és némi segítséggel sikerült beindítani. Már mentem is vele, de azért elmentünk egy szerelohöz. Ott volt a gebasz, lógott a hajtókar és nem nagyon találtam sehol alkatrészt hozzá.
De Szrága Gergely segítségével és az MPL hátráltatásával sikerült szerezni hozzá fotengelyt és dugót gyuruvel, és már csak be kéne szerelni.

A gép apumé volt. Úgy került hozzá, hogy Ukrajnából robogott vele ide Magyaroszágra újonnan az ipse, akitol aztán apum megvette.
Ekkor kb 120km volt benne, apum is kb annyit tett bele. Sajnos az ember nem tett bele olajat és így ment vele 120km-t sajna és valószínüleg ekkor ment gajra.
Igaz, apum rakott bele olajat de akkor már késo volt. Amikor hozzám került 242.9 km volt benne, azóta 1:25-ös, Metabondos keverékkel tettem bele olyan 180km-t de most már borzalmas a hangja. Ki kell cserélni a fotengelyt.
A gépet 1989-ben gyártották a táblája szerint, V50m-es újszeru blokk van benne. Egyenlore ennyit majd még lesznek frissítések.

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.