Rigát még nem sikerült soha sem vennem, viszont ajándékba kaptam már egy párat… Ezt a rigát is így sikerült megszereznem. Az úgy kezdődöt hogy látogatóban voltunk egy ismerősnél aki mikor szóba kerültek a motorok, kivitt a sufnijába és megmutatta az évek óta ott porosodó 12-est, elmeséltem neki, hogy nekem is volt valaha rigám és ezzel egy kis időre le is volt zárva a történet. aztán rohamosan közeledett május egy és erősen gondolkodóba estem, hogy mégiscsak motorral kéne megjelennem. De mivel a zöld csodát ellopták és a simsonom is betegskedett nem volt rá sok esély. Ekkor jött az ötlet, hogy kölcsönkérem és azzal döcögök ki a ligetbe. Meg is történt, a tulaj még örült is neki, hogy újra működőképessé teszem… De akkor kezdődtek a gondok a szép külső mögött bizony csúnya tarherolás rejtőzött úgyhogy vissza akartam vinni mert ugye kölcsönmotort nem állok neki generálozni… Egy telefonhívás után viszont már a saját motoromat szerelhettem nagy örömmel mivel a tulaj volt szíves azonnal nekem is adni. 🙂 Úgyogy az első fellépése pont május elsejére esett. Azóta is megvan és élvezem vele a Riga keltette nosztalgianézést mikor végigteperek vele az utcán… 🙂

A régebbi komment:
Namármost a rigám valaha a fateromé volt ő is a keravilban vette… a nullszériás 12-es rigák közül amik akkor jöttek be magyarországra (az alvázszáma 01 re végződik ézért azzal szoktam dicsekedni hogy az enyém a magyarországi első 12-es riga. Eredeti szine furcsa kékeszöld volt amin eredetileg sem voltak feliratok, ez nem maradt rajta sokáig mivel nem bírta az erős igénybevételt. Második színe ezüst és fekete (ezüst nyíl). Ekkor keletkeztek rajta a kissebb átalakítások pl.: rezonátordobos kipufogó sárhányók visszavágása… Telt múlt az idő és a fater kocsira váltott, a motor pedig a nagybátyámhoz került. Nem volt valami jó sora itt: egy tél az eresz alatt és már nem is működött.:-( Ekkor jöttem a képbe én 10 évesen, amikor elkönyörögtem a nagybátyámtól, szét is lett szedve felújjítás végett de nem lett belőle semmi 4 évig volt dobozban. Amikor letettem a kismotor jogsit, akkor került csak újra elő. A váz új zöld színt kapott (a színkatalógusban nem így nézett ki) és a blokkot is erős felújításnak vetettük alá. Vettem egy 4-es rigát alkatrésznek és így a két motorblokkból csináltunk egyet. Apróbb módosítás a kis Polski tanksapka ami menettel együtt a régi helyére lett heggesztve, valamint Polski üléshuzatból varrtam rá egy szép kis ülést is… Jobb napjain 60-at megy (!) és mindenki megnéz rajta. A neve a szinéhez métóan Zöld Mámor…
GUT. BESSER. RIGA

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.