Riga 12-esem 2006 októberében került hozzám. Meglehetösen használt állapotban, jópár alkatrészt kellett és kell még cserélnem. Végsebessége jobb napján 60 km/h, a henger felfúrva. Eredetiségét tekintve gyatra: chopperesítették az elsö villát, és sajnos gyári kipufogóm sincs.:( Rozsdafoltok, szépséghibák már sikeresen el vannak távolítva.:) A fotók az új festéssel az elsö próbakör után készültek. Most darabokban van és tökéletesítés alatt áll. Ha készen vagyunk vele, majd arról is küldök képet.

üdv,

Nagy Roland

update 2008.09.22.:

Eloször is elnézést kérek az elozo gyatra minoségu fotókért, ezt azonban kárpótlom a mostani fotókkal.
Nos, sokat dolgoztam a szalonállapot elérésén, de ez sajnos sehogysem sikerült :(.
Egy szép késo tavaszi napon, a reggeli órákban toltam ki a motort (ami akkor még a guruló váz volt), azzal az elhatározással, h mostmár ha a fene fenét eszik is, még a nyáron motorozni fogok.
Na ez igen bátor elgondolás volt, hiszen az esztétikai dolgok szépen rendbe voltak téve, a blokk viszont egy muanyagdobozban, nem egy darabban volt. Tavaly novemberben az Istennek se sehogy sem sikerült megcsinálni, a gyújtás volt a fobunös, mivel a megszakító érthetelen módon kettétört. Ilyet még sosem láttam azelott, ezt valahogy pótolni kellett. És ha már itt volt a nagy lehetoség, azon nyomban kicseréltük a szimmeringeket, vadiúj tömítéseket vágtunk, és hosszas elmélkedés után végül megtaláltam az anyagot a hengerejtömítéshez is alaumínium sörösboz formájában. Kapott új gyújtótekercset, gyertyapipát és gyújtókábelt, készítettünk neki egy valamint a létezo összes vezeték újra lett húzva, és megszakítót is tudtam szerezni. ígymostmár gond nélkül reményekkel túlfutve raktuk vissza a helyére a blokkot és továbbmentünk a szerkezeti részek felé. A csoppervilla problémáját megoldottam, a hátsó kerékben volt egy elég durva nyolcas, ezt egy az egybe kicseréltük. A teleszkópok új kenést kaptak elol-hátul, fékhatás azonban sajnos a mai napig nincs, így még nem volt lehetoségem kivinni utcára 🙁
Jani és Krisztián barátaim segítségével gyorsan összeállt a motor, a gyújtás természetesen indításkor is rakoncátlankodott, elo-utógyújtás, valamint képpel dokumentáltuk, ahogy a lendkerék elnyírta a Simson íves reteszt. Pár karburátor pucolás és gyújtásoldal ellenörzés után, mostmár akármikor pöcc-röff, gond nélkül, bár az alapjárat néha magas.

Sajnos az iskola és a gyatra idojárás miatt nagyon kevés idom van rá, jelenleg a melléképületben alszik gondosan betakarva, várva a tavaszi bevetésre.

Terveim között szerepel egy szolid, 100%-ban visszaállítható optikai tuning, valamint az index felszerelése is, amit szintén dokumentálok fényképekkel és kommenttel.

2008. 09. 20.

Update 2009.07.02.:

Üdv Rigások,

Küldök 2 friss képet Vlagyimirról. Az elozo képekhez képest nem sokat változott, felkerült egy Rezor kipuff és megkapta a klubhu matricákat. A muszaki állapotát illetoen elég rossz egészségnek örvend. A gyújtás rendben, a karbi elfogadhatóan teszi a dolgát, ellenben nincs világítás, a fékhatása semmi, valamint komoly fotengelyproblémákkal küszködik. Nyár óta mindössze 3 km-ert mentem vele.

Nincs pénzem újabb cuccokra, és oszintén szólva az idegrendszeremet is rendszeresen próbára teszi minden szerelés, úgyhogy ezt a projektet most egy idore fel fogom függeszteni, nemcsak a pénzhiány, hanem a Budapestre való költözésünk miatt is (ami nekem jó hír mert a jövobeli rigás találkozókon személyesen részt tudok venni, bár egyelore motor nélkül).

Mindezek ellenére nem feledkezek meg Vlagyimiról, sot! Ha az anyagiak engedik és a motorfelujítás megvalósul, úgy tervezem, hogy a motort saját lábán viszem fel Budapestre!

Nos, jelenleg ez van és egyelore nincs mit tenni. Ez Vlagyimir részérol egy kész tény, az én részemrol pedig kész csalódás. De hiszem, hogy lesz ez még jobb is. Sokkal jobb!

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.