Üdv minden Rigásnak, Verhovinásnak, minden motorosnak és érdeklődőnek!

Milchram Kurt vagyok Sopronból. 1975-ben 12 évesen kezdtem el motorozni édesapám Babettáján, majd Jawa Mustangján. Első saját motoromat, egy Riga 16-ost 1977-ben 14 éves koromban vettük 5.200 Ft-ért. Sajnos ezzel a géppel nem sok szerencsém volt, mert a szervízben a nullrevíziónál kiderült, hogy a berugókar visszahúzó rugója törött, ami gyártási hibára volt visszavezethető. Ez a hiba az egész akkori szállítmányt érintette. Mivel a három napon belüli meghibásodás csereindoknak számít, a kereskedelem kicserélte, csak meg kellett várnom a következő szállítmányt. Ezzel megkezdődött az első rigás korszakom, rengeteg bowdenszakadással, csapágyhibával, tönkrement váltófogaskerekekkel, stb… A Riga három évig (1980-ig) volt meg, majd Simson S50B, CZ 350 és ETZ 250 következett. Húszévi absztinencia után, 2000-ben ismét vettem egy Riga 16-ost. Nagyon sokat dolgoztam rajta amíg használható állapotba hoztam, de azóta is tavasztól – őszig ezzel járok be a munkahelyemre, illetve ezzel intézem ügyeimet a városban. Nem tudom, hogy miért, de ez a Riga az elődjéhez képest rendkívül megbízható. Alíg van vele gond, igaz minden télen rászánok néhány napot és rendbe teszem a következő szezonra. Sopronban már jóformán nem lehet Rigát látni, ezért az emberek (főként az idősebbek) jobban megbámulják mint ha valami sokmilliós motorcsodával érkeznék.
A Rigán kívül van még egy Romet Kadetem valamint egy Jawa 350/638-asom is, melyeket ugyancsak nagy becsben tartok.

Rigás üdvözlettel
Milchram Kurt
alias Gösser

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.