A riga kuplungok egyik leggyengébb pontja a kuplungkosár, és az abba “nitteléssel” rögzített fogaskerék, ami kiverődik, és leesik az egész kuplung

Ezt mindenképpen erősítsük meg hegesztéssel belülről, majd munkáljuk simára.

A másik, az alsó fémlamella, amelyből a négy tüske áll ki. Ebből a tüskék szakadnak ki, melyek szintén csak “nitteléssel” vannak rögzítve  Hátulról ezt is erősítsük meg hegesztéssel.

kuplung 03

Nézzük meg a főtengely végén a bordázatot, és a rá illeszkedő tárcsát, ne legyen kiverődve, ne lötyögjön, illetve összerakáskor rendesen hézagoljuk ki. Ne feledjük ki a négy pici zégergyűrűt a négy szárról miután feltettük a bajonettzáras nyomólapot. Ez a tirisztoros blokkoknál már nincs.

Tomacsek Tomi
2008.01.15.

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.