Az egyik örök probléma örökös megoldása típusidegen alkatrészek beépítésével.

Hát igen. Ez sem sikerült valahogy. Íme néhány megoldás, a Komar és a klasszik Riga kuplungjának felhasználásával, bár kis gépmunkát igényel.

A dolog lényege, a Komar/Romet kuplunggal való házasítás, illetve a gyári részek megerősítése A képek magukért beszélnek. A komar/Romet kuplung úgy van átalakítva, hogy a Riga agyrészének bordás közepe ki van szúrva esztergán, és be van illesztve a Komar/Romet kuplung agyrészébe, amiből előzőleg kiesztergáltuk a régi eredeti bordás közepét. Így lényegesen masszívabb kuplungot kapunk, igaz két lamellával. Megoldható három lamellával is, ebben az esetben az alsó nyomólapot a képeken is látható módon vállasra kell átalakítani, hogy elférjen a három lamella.

A pálcikás részek itt is hegesztéssel vannak megerősítve A pálcikásokat, amelyek sasszeggel vannak elbiztosítva, átalakíthatóak úgy, hogy csavarral legyenek rögzítve.

2008.08.23.

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.