Mint a képeken látszik eléggé hiányosan lett véve a motor. A képek még a nyár elején készültek. A gumikból itélve sokat nem futhatott, vagy nem az eredetiek a gumik. Már odáig eljutottam a barkácsolással, hogy beindítottam a motort, és “száguldoztam” egy keveset. A sebességváltó egyes fokozata elkophatott, mert intenzív gázadáskor kiugrik a sebességből. A fékek már fognak, de mennyi a végsebessége, még nem tudom, mert nincs kilóméteróra spirál. Ha valaki tud valamijen alkatrész beszerzési forrást írjon a korady@freestart.hu címre. Hátra van még a festés, valószínüleg kék lesz, bár ez nem Riga szín. A hiányzó alkatrészek beszerzése, és a teljes összerakás.

Kép frissítés 1. – 2005.04.26:
Levélből idézve: A téli szervizelés után sikeresen összeraktam a Kárpátiát. Az első próba úton is túl vagyok. Most már egészen motor formája van. Egy-két apróság van hátra, úgy mint Km óra spirál beszerzése, és a meghajtó szerkezet megreparálása, díszítés, extraként irányjelző felszerelése, pár apróság beszerzése.
Üdv Gábor

Kép frissítés 2. – 2005.05.12:
Hát végre elkészült “a nagy mű” a színválasztás az utolsó pillanatban lett eldöntve. De végül minden összeállt és jól nézett ki. Nekem nagyon tetszik. Egyébként sikerült megjavítani a k60 típusú porlasztó túlfolyás problémáját, ha valakit érdekel, küldjön egy e-mailt a korady@freestart.hu-ra és leírom a megoldást. A motorikus hibákat is sikerült kijavítani. Már csak az index van hátra. A motor oldalán látható matricát én megrajzoltam és a bátyám haverja kivágta nekem. Végül szeretném megköszönni mindenkinek, aki segített, hogy megvalósulhasson ez a motor.

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.