“Nagyon örülök a Rigás oldalnak,mert nekem(nekünk)is van egy Riga 4-es. Azért van a zárójelbe a többes szám mert a kisfiammal ketten motorozunk. A képről remélem kiderül hogy hogyan.
Az oldalkocsi elkészítése elég sok időt vett igénybe,mert mindent én csináltam rajta. Gyári alkatrész csak a kerék a fékkel,a sárvédő(alakítva),és a hátsólámpa. Sajnos még előre nem sikerült beszerezni egy hozzá illő darabot.”

Tagged with →  

2 Responses to Kóczián Csaba (és fia) oldalkocsis rigája

  1. Gergő szerint:

    És ez közúton engedélyezett?

    • poteka szerint:

      Nyilván nem, Magyarországon segédmotoros kerékpárhoz sem utánfutót, sem oldalkocsit nem lehet csatolni. Amúgy nagymotorhoz is csak akkor, ha az adott típust felkészítették oldalkocsis üzemre és az oldalkocsi is rendelkezik típusbizonyítvánnyal. Vagyis egy házi készítésű oldalkocsi még egy egyébként oldalkocsi felszerelésére alkalmas nagymotorra sem tehető fel.

      Így ez a Riga gyakorlatilag a fél KÖHÉM-rendeletet semmibe veszi, de ennek ellenére gyönyörű. És a magánvéleményem az, hogy forgalommentes úton poroszkálni egy ilyennel semmiféle veszélyt nem jelent senkire, a gyereknek meg óriási élmény lehet.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.