A képeken az egyik legszebb és legeredetibb motorom látható. Maximálisan üzemképes, ennek ellenére gyakorlatilag soha nem használták, mindössze 22 kilométert futott.
Teljes mértékben bontatlan, hibátlan a fényezése és az eredeti tankmatricái, a hátsó kerékről készített képen jól látható egy a küllőre fűzött gyári jelölésű papírkorong (ami talán valami minőségtanúsítvány hordozója lehetett).

A komplett motor képei melletti egyik fotón látható az a típusspecifikus komplett hátsó lánckerék, mellyel sikerült kiküszöbölni a korábbi Verhovinák egyik fő hibáját, nevezetesen a szerkezet közvetlen balesetveszélyt jelentő széthullását. A másik alkatrészképen látható az a menesztőtárcsa, mely a hátsó kerékre csavarozva szolgálja az előbbi lánckerék által közvetített hajtónyomaték rugalmas átszármaztatását a kerékre.

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.