A motort még édesapám vette fél havi fizetéséből,majd miután vett egy nagyobbat és ez feledésbe merült majd eladta 3000ft-ért. 14 évesen erre rájöttem és kérdezgettem a motorról meg hogy kinek adta el, amikor megtudtam egy kis keresgélés után rábukkantam. És megvettem kereken 3000ft-ért akkor elvittem egy szerelőhöz aki azt mondta miután meg nézte, hogy ebből soha nem lesz motor,akkor megfogadtam hogy motort csinálok belőle. És ez igy is lett 2-szer meg lett furatva alkatrészeket vettünk hozzá,a hozzá való karbantartási utasításokat már kívülről tudom. Bármi baja van megtudom csinálni és a legszebb az egészben hogy magaban.Különféle kapcsolókat készítettem csináltam gyújtáskapcsolót ami az ülés alatt van, akkor dig. hőmérőt és végül egy gyújtás jelzőt ami a kormány közepén van. Sajnos nem tudtam két MZ teleszkópot beszerezni és igy egyik oldal ilyen a másikon eredeti riga teleszkóp van.Lefestettem hát nem egy művészi festés de ujra meg fogom próbálni metálfényezéssel. De a legtöbbet a motorral kapcsolatba édesapámnak köszönhetek mert ő mindenben segített.Remélem a motorral még fogok száguldani most vannak vele kisebb-nagyobb problémák de majd megoldom. A végsebessége első furatás után 60km/h volt de összerakásnál csináltam egy nagy hibát de ezt nem részletezném akit érdekel e- mailben megválaszolom.A második után érezhetően csökkentek az erőviszonyai,de nem adom fel.A lényeg az az hogy nagyon szeretem a motoromat mert egyben egy emlék meg nagyon jó is. Az pedig erre is igaz hogy sokat nem lehet menni vele hogy ne lenne semmi baja,de ennek ellenére én mindíg megcsinálom és nem hagyom ott a sarokban. Remélem nem volt unalmas. Sziasztok

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.