Sziasztok! Kádas Balázs(Kadó) vagyok.

Ez a Riga 16-os egy pár éve került hozzám, nem a legfényesebb állapotban.
Szépen apránként megcsináltam. És most egy egyedi bronz Riga lett belole.
A mostani elso generációs blokkját egy szemétteleprol hoztam. Nagyon jól megy.
Igaz most egy 4-es henger van rajta, mert az eredeti fúrásra vár. Nagyon megbízható.
Már egy kisebb túrát végigmentem vele, de ezt már a felújított hengerrel.

update 2012.05.01.:

Sajnos elérkezett az ido, hogy túra deltám egy komolyabb felújításon essen át! Tavalyi túrán már gyengélkedett, kuplungja is csúszott ill. a sebességváltó kar pozicionálása is meghibásodott, ezért úgy döntöttem apával Rubensel, hogy felújítjuk a deltát. Ha már felújítás akkor a fényezést is felújítottuk, mert Szovjet testvéreink alapos alapozását megkoptatta az ido! Természetesen igyekeztünk gyári színt találni neki és így esett a választás a világos zöld színre. Azért a zöldre mert az viszonylag ritka szín és nekem jobban is tettszik mint az “alapozó” színu változat ami eredetileg volt. Sajnos senki sem tudott kódot a színhez ezért fényezonk szaktudására bíztuk a választást és az alapot Torma Laci zöld deltája adta. A szín kód: RAL 6018. A blokkot szétszedtem és megdöbbenve tapasztaltam, hogy az általam hitt törött olló rugó ép, így nem az a baja a sebváltó pozicionálásának. Viszont a rugó feszítésére szolgáló alkatrész ketté volt törve! Szerencsére nem tettek kárt darabjai a váltó szerkezetben.

A hengert felfúrattam, új dugó, gyuru, csapszeg. Új fotengelyt is kapott és természetesen a csapágyak és szimmeringek is újak. A fotengelyt és az új kuplung szerkezetet Katonka Balázs elvtársunk prezentálta a felújításhoz. Tomacsek Tomi szállította matrica szettet és Mr2t pedig a törött rugófeszíto alkatrészt ill. az általa után gyártott olló rugót prezentálta! Elmondhatjuk, hogy egy klubos felújítás történt! 🙂 A motor összeszerelése viszonylag könnyen ment és nagy öröm volt látni, ahogy a képeken is látható, hogyan épül és újul a Delta! A próba út sajnos nem sikerült valami fényesre, mivel a kuplung kosár gyártási hibája folytán megette a lamellákat így ezen hibát orvosolnom kellett. A blokk ezáltal remek lett és nagyon örülök, hogy sikerült a felújítás! A túrákra már az új Deltámmal megyek! Ezúton is köszönöm minden kedves klubtagnak a segítséget az alkatrészek beszerzésében, szállításában!

Kadó

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.