A minimet 1987-ben vettem 4000 ft-ért egy hónapos korában de a fiatal kor nem jelenti azt hogy tökéletes állapotban volt sőt teljesen le volt amortizálva (pl.:kormány el volt törve, motor főtengely csapágy is logot, ülés is tropa volt, hátsó lánckerék el volt kopva teljesen —-> ennek okai hogy volt amikor hárman is utaztak vele.) Motorozni nem tutam vele. neki áltam felujítani kormányt meghegesztettem, ülést verhovinájét raktam rá az ülés mögé szerszámos ládaként jawa mustang dobozt szereltem fel, míg a gyári blokkja felújítás alat volt átmenetileg egy riga 16-os blokkal használtam. A blokk elkészültekor kapot egy zöld fekete festést mert szerimtem így pofásabb lett. a 23 év után a képen látható állapotban van. Szóval ráfér egy ujabb felújítás habár az első 10 évben használtam rendszeresen.

Deltárol pár szó: 2005 ben vettem 3000 ft- ért A blokkja kosárban volt de ez az állapot a mai napig is helyt álló mert el van benne törve a váltótengely pociziónáló rugó(ollórúgó), amit csak nem régiben fedeztem fel hogy az MZ 250 Ts váltórugója megegyezeik csak az olló részéből kell lecsipni egy kevesett. Most már csak elkéne jutni odáig hogy összerakjam, mert mindössze megkímélt állapotban ment 600 km. Helyette egy riga 22-es blokkal használom. Ezen gyári festés van mert nem volt szívem újra festeni a gyári logók miatt.

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.