A A A
Felhasználó

Please consider registering
guest

sp_LogInOut Bejelentkezés sp_Registration Register

Register | Elfelejtetted a jelszavad?
Advanced Search

— Forum Scope —





 

— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

No permission to create posts
sp_Feed Topic RSS sp_TopicIcon
Te mennyit mentél ma a Rigáddal?
A mai napon (kizárólag) Rigával megtett kilóméter, és útvonal rövid leírása.
2019-05-09
10:21
Felhasználó
vermes tibi
Member
Tagok
Forum Posts: 42
Member Since:
2016-11-18
sp_UserOfflineSmall Offline

Ma megtettem az első “hosszabb” utat a röpsúlykuplungossá alakított VaspaRigával (amit maros Fehér Angyalnak keresztelt el). A kb. 15 kilométeres út során egyszer, a hetedik kilométer után kellett megállni egy gyertyaslussz miatt, egyébként szépen ment a gép. Nagyon szokatlan, hogy röpsúlyos ÉS váltani is kell, szóval a belvárosba csak több ilyen próbakör után mernék bemerészkedni. A kis lánckerék most 15 fogas, így a kilométeróra sem pontosan mér, a kényelmes utazósebességnél 35 körül ugrált, ami 40 vagy afölötti valós sebesség lehetett – ami nem rossz egy 50 éves géptől.

Ha minden jól megy, és nem esik szombaton az eső, ezzel megyek Hajdúböszörménybe a Veterán Futamra – talán még Katonka is tiszteletét teszi rajta, mint tavaly a Verhovettán.

2019-03-07
19:20
Felhasználó
johanderjoci@gmail.com
Member
Tagok
Forum Posts: 58
Member Since:
2015-05-03
sp_UserOfflineSmall Offline

Fiúk!

Van kedve valakinek patika motorral kiállításra jönni?

Április eleje. Vasút történeti parkba?

Értesitsen telón, messengeren, ahol tud!

Köszi!

2019-02-28
21:03
Felhasználó
maros
Member
Tagok
Forum Posts: 178
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

Ma megkergettem a Fekete özvegyet. Szerintem ő is élvezte a dolgot mert gond nélkül repített az Ipoly völgyében. Saccollás szerint kb 40 km-t mehettem, pontosan nem tudom mert az órája nem mér. Majd a spirálját meg kell néznem, lehet hogy kicsúszott.  

2018-09-22
08:23
Felhasználó
biro73
Member
Tagok
Forum Posts: 176
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline

Tegnap a doki feloldotta a műtét utáni tilalmakat, így délután már motorozhattam. Az idei utolsó nyárias délutánon Nagyesda gond nélkül teljesített alattam 40 km-t. Szerencsére a  fájdalom legkisebb jele nélkül ülhettem meg újra.

A Riga és én... Felejthetetlen páros.

2018-08-29
16:27
Felhasználó
poteka
Adminisztrátor
Forum Posts: 443
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

Újabb eredmények tuningriga fronton: a gyújtás jeladó légrésének minimálisra csökkentésével, 0.4-esre vett gyertyahézaggal megszűnt a darabos üzem kisebb fordulaton, a keverékcsavar kijjebb tekerésével pedig az átmenet is vállalható kis fordulatról közepes fordulatra. A gyújtás az állórészen megadott tartományon jóval kívül van (kb. 3mm az állórészen), nagyobb előgyújtást kapott.

A blokk jelenleg egyesben 20-ig, kettesben 30-ig úgy viselkedik, mint egy jó karban lévő tirisztoros blokk, de egyesben 30-ig szívbaj nélkül kihúzatható, majd onnan kettesben elforog 60-ig.

A hangja nagyon sima, szívesen forog és magas fordulaton sem fogy el, persze a furulyáját vesztett kipufogón keresztül ordít, mint a fene.

A hang és a menetteljesítmény nem rossz, de a nyomaték még lehetne több közepes fordulat, de még a bejáratás elején vagyunk. Fordulaton már van ereje. A gyertyakép viszont elég fekete és alapjáraton is van látható füstje fullszintetikus olajjal is, ami normál esetben nem kéne, hogy legyen – talán sokat kap.

Azt hiszem, ezzel megyek Bélapátra, talán út közben egyrészt bejáródik, másrészt meg még tudjuk finomhangolni a technikát.

2018-08-28
15:07
Felhasználó
poteka
Adminisztrátor
Forum Posts: 443
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

Nem írom le annyiszor, de a napokban mindennap megyek kb. 5 km-t a 22-essel. Lacival összeraktunk egy 60-as “tuning” blokkot, ami a gyakorlatban egy nagyobb, kb. 56 köbcentis hengerből, módosított felömlőkkel (de csak kétfelömlős) készített hengerszettből és egy nyitott kipufogóból áll. Ennek a beállítgatása, bejáratása zajlik jelenleg (gyújtásbeállítás, gyertyahézag, tirisztoros gyújtás légrése, karburátor beállítása, gyertya hőértéke, főfúvóka mérete). A motor szépen megy, de az optimális kombináció felé vezető út hosszú még. Ha bejáródik és még kicsit erősebb is lesz, akkor elég jó kis blokk lesz belőle, 2-esben óra szerinti 40-nél vehemensen megindul és óra szerinti 60-ig megy, ami nagyjából 55 lehet igazából, szóval közelít egy széria, de már folytás nélküli Jawa Mustang menetteljesítményeihez. Tovább még nem volt szívem kínozni.

Egyelőre a kis fordulati sima működés problémás még, az átmenet az alapjáratból a közepes fordulatba, illetve némileg nyomatékszegény közepes fordulaton, de hátha a beállításokkal sikerül ezeket kiküszöbölni. Egyelőre úgy tűnik, hogy a teljes működési jelleggörbét 6-8 km/órával feljebb sikerült hozni úgy, hogy a blokknak egészséges, szép hangja van.

2018-08-27
23:40
Felhasználó
maros
Member
Tagok
Forum Posts: 178
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

A Fekete Özvegy gazdájaként gratulálok! Szép munkát végeztél, gyönyörű lett a motor. Bocs,de már nevet is adtam neki, ő lett a klub Fehér Angyal-a.

2018-08-27
13:19
Felhasználó
vermes tibi
Member
Tagok
Forum Posts: 42
Member Since:
2016-11-18
sp_UserOfflineSmall Offline

Rigazúgás gyalázta meg ma a Nagyerdő csendjét; a Debrecen melletti Panoráma úton mentem egy 16km-es karikát. Ez nem sok, de lényegében az első hosszabb próbautam az újjáélesztett 1969-es Riga 4-essel.

Már egy ideje készen van, de megbízhatatlan volt a gyújtás: túlmelegedett, kihagyott. Végül Terra tekercset tettem bele, trafó nélkül muzsikál, hibátlanul.

Az átalakított villamos rendszernek is ez az út volt a próbája: LEDes első világítás, féklámpa, index, mindez egy 12V-os akkuról, amit a generátor tölt. (Köszönet Potekának és Németh Gyurinak a bölcs útmutatásért, telefonos segítségért.)

És egy-két kép, hogy miből mi lett.

2018-06-18
20:55
Felhasználó
Rubens
Member
Tagok
Forum Posts: 121
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline

Sziasztok Rigás társak!

 

Elővettem Riga- 4 és 12 motorjaimat. Előző 6 míg a 12-es 4 éve nem volt beindítva. Leporoltam őket és feltöltöttem a tankokat benzinnel. Akik ismernek tudják, hogy a 12-esem csak tolásra indul mert hibás a berúgó mechanikája. Benzincsap kinyit,szívat és pöcc röff! Elsőre indult mind a kettő!!! Elképesztő! 

 

Rubens

2017-03-13
22:52
Felhasználó
poteka
Adminisztrátor
Forum Posts: 443
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

kipe mondta

…megpöfögtettük őket grin

a borsó, elsősorban kiállításos gép lesz, már visszaraktam a műanyag oldal dobozokat amik csak a szállításhoz voltak levéve és szereztem hozzá szép krómos első sárvédőt is, az R4-nek viszont aktív nyugdíjas éveket szánok smile (kiszámoltam, szerintem 2004-2006 körül ment utoljára perky )  

A benne lévő benzint elvihetnéd lassan OT-vizsgára 🙂

2017-03-13
21:50
Felhasználó
kipe
Adminisztrátor
Forum Posts: 1092
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline

poteka mondta

kipe mondta
Ma jártam Lacifalván

a BMC műhelyben (Bíró Motor Classic) grin

Hazahoztam a frissen elkészült gépeimet:

Na de mennyit mentél ma a Rigáddal? :))))  

…megpöfögtettük őket grin

a borsó, elsősorban kiállításos gép lesz, már visszaraktam a műanyag oldal dobozokat amik csak a szállításhoz voltak levéve és szereztem hozzá szép krómos első sárvédőt is, az R4-nek viszont aktív nyugdíjas éveket szánok smile (kiszámoltam, szerintem 2004-2006 körül ment utoljára perky )

Kipe,
Klub Elnök - Magyar Riga Motoros Klub

2017-03-13
07:52
Felhasználó
poteka
Adminisztrátor
Forum Posts: 443
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

kipe mondta
Ma jártam Lacifalván

a BMC műhelyben (Bíró Motor Classic) grin

Hazahoztam a frissen elkészült gépeimet:

Na de mennyit mentél ma a Rigáddal? :))))

2017-03-12
23:44
Felhasználó
kipe
Adminisztrátor
Forum Posts: 1092
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline

Ma jártam Lacifalván

a BMC műhelyben (Bíró Motor Classic) grin

Hazahoztam a frissen elkészült gépeimet:

Kép0990.jpg

 Hosszú-hosszú idő után újra falhatja az utakat a mályva-krém R4-es és a legutolsó szerzeményem is, a borsózöld V6 is megbízható, menetkész állapotra lett felhozva. Ha már ott jártam összeeresztettünk két ritka színvariációs Verhovina hatost is néhány kép erejéig dirty

Kép0989-1.jpgKép0988-1.jpg

 Az R4-es teljes motorgenerált, új láncot és egy kis megerősítést kapott a sztenderére, a Verhovina “csak” simán vissza lett hozzva az élők sorába kitudja hány év tetszhalott állapotából + mindkét gép kapott pár bowdent, gumibelsőt és egy-két apróságot. Köszönöm LACI!

sp_PlupAttachments Attachments

A következő felhasználók mondanak köszönetet kipe , a hasznos poszt miatt:

biro73

Kipe,
Klub Elnök - Magyar Riga Motoros Klub

2017-01-03
11:12
Felhasználó
maros
Member
Tagok
Forum Posts: 178
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

kipe mondta

maros mondta
Valami miatt elmaradhatott a gyáli fiúk hagyományos december 30-i túrája, vagy csak itt a fórumon felejtették el meghirdetni.  Sajnálom mert készültem rá.

Hogy mégse maradjon el a mínuszokkal való találkozás, önerőből oldottam meg a dolgot. Kerestem valami nyomós okot, mondjuk gyufáért elmenni a szomszéd faluba. Igen, ez elég volt ahhoz, hogy beöltözzek és motorra üljek. Meglett a gyufa, sőt még tettem egy kis kitérőt, mindösszesen majd 30 km teljesült. Csak az arcom és a kesztyű ellenére az ujjaim fáztak.

Kétszer voltam már a srácokkal, ők úgy(is) védekeztek a hideg ellen, hogy minden kocsmánál megálltunk picit átmelegedni, forró teát inni. Én ezt most sajna nem tettem.

A motor jól ment, visszafelé viszont alacsony fordulaton rángatni kezdett valami miatt, mintha kihagyott volna a gyújtás. Nem akartam már gyertyát cserélni, hazaevickéltem hogy minél előbb megölelhessem a kályhát.

Leszámítva, hogy egyedül voltam, nagy élmény volt.

Ezzel az év végi motorozással úgy gondolom stílusosan búcsúztattam 2016-ot.

   

“Szia Maros, Hello mindenki!

Elsőnek Búék minden kedves klubtagnak és klub szimpatizánsnak. Bár én most nem volt elérhető pár hétig, de lendületünk a jövő (most már idei) szezonban is rendületlen smile

A gyáli Mikulás motorozás (  http://gyal.babamama.info/gyal…..as-2016/  ) idén is megvolt, itt talán nem, de a facebook-on Szebeni Kati ki is írta….”

Isten hozott Elnökünk, már hiányoztál!

A gyáli motorozást illetően érzésem szerint két malomban őrlünk. A mikulás-felvonulás is egy külön program, ezt nem mi (Rigások) szervezzük. Ezt már több éve megrendezik és ezeken számtalan motoros vesz részt, sokan beöltözve.

Amire én utaltam, azt évekkel ezelőtt a Szebeni Zsolték találták ki az év utolsó előtti napjára meghirdetve (itt a fórumon!)  Bárki csatlakozhatott hozzájuk a Rigások közül. Érintettük a környék településeit, (mint említettem kocsmáit is) és kb 35-40 km-t tettünk meg. (Egyszer kocsival is kísértem őket, a videó valahol talán még megnézhető) Szóval hóban, jégben, maskara nélkül. A Szebeni fiúk hárman, talán még Tuti úr és az elmaradhatatlan Némeg Gy.

Na én most ezt hiányoltam.

Szerény megjegyzésem, hogy ha a fórumon mindenre kiterjedő kommunikáció folyna és minden tisztelt klubtag ezt használná, olyanok is akik egyáltalán nem szólalnak meg, de sokszor együtt mozognak a csapattal, biztosra veszem, nagyobb létszámú motoros élet lenne a klubon belül ami egyúttal több személyes kontaktust eredményezne. Tapasztalatom szerint a közös rendezvények, de elsősorban a közös motorozások adják azt az élménymuniciót amelyre azután tudunk építkezni.    

2017-01-02
17:03
Felhasználó
poteka
Adminisztrátor
Forum Posts: 443
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

Már-már nálam is hagyománnyá válik, hogy az év első napján (na jó, ez most egy napot csúszott) megsétáltatom a teljes Riga-parkot. Csak néhány km-t megyek ugyan és inkább műszaki okokból, de idén külön ünnepelnivaló is akadt.

Riga 3-asom 2017-ben 50 éves lett, így ma életemben először 50 éves járművet vezettem. A remek motor a hosszú állás után egyetlen taposásra indult (ellentétben a 22-essel, amit legalább 4-5 rúgást kért) és némi melegítés után gond nélkül ment hegyen-völgyön keresztül a mínuszokban. A jó tíz évvel ezelőtti restaurálás óta ugyan begyűjtött néhány nyomot az élettől (az akkor nullázott km óra most fordult át a 2400-on), de műszakilag igazán az utóbbi 1-2 évben állt igazán össze.

Az a tervem, hogy idén ezzel veszek részt a nagy túrán, majd nyugdíjba küldöm; szétszedés után kap egy alapos tisztítást és a fényezést is javítom, vagy ha szükséges, teljesen újrafényeztetem. Az idei idény végeztével tényleg parádés motor lesz, csak rövid, egynapos, csomag nélküli túrákra.

2017-01-01
16:52
Felhasználó
kipe
Adminisztrátor
Forum Posts: 1092
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline

maros mondta
Valami miatt elmaradhatott a gyáli fiúk hagyományos december 30-i túrája, vagy csak itt a fórumon felejtették el meghirdetni.  Sajnálom mert készültem rá.

Hogy mégse maradjon el a mínuszokkal való találkozás, önerőből oldottam meg a dolgot. Kerestem valami nyomós okot, mondjuk gyufáért elmenni a szomszéd faluba. Igen, ez elég volt ahhoz, hogy beöltözzek és motorra üljek. Meglett a gyufa, sőt még tettem egy kis kitérőt, mindösszesen majd 30 km teljesült. Csak az arcom és a kesztyű ellenére az ujjaim fáztak.

Kétszer voltam már a srácokkal, ők úgy(is) védekeztek a hideg ellen, hogy minden kocsmánál megálltunk picit átmelegedni, forró teát inni. Én ezt most sajna nem tettem.

A motor jól ment, visszafelé viszont alacsony fordulaton rángatni kezdett valami miatt, mintha kihagyott volna a gyújtás. Nem akartam már gyertyát cserélni, hazaevickéltem hogy minél előbb megölelhessem a kályhát.

Leszámítva, hogy egyedül voltam, nagy élmény volt.

Ezzel az év végi motorozással úgy gondolom stílusosan búcsúztattam 2016-ot.

   

Szia Maros, Hello mindenki!

Elsőnek Búék minden kedves klubtagnak és klub szimpatizánsnak. Bár én most nem volt elérhető pár hétig, de lendületünk a jövő (most már idei) szezonban is rendületlen smile

A gyáli Mikulás motorozás (  http://gyal.babamama.info/gyal…..as-2016/  ) idén is megvolt, itt talán nem, de a facebook-on Szebeni Kati ki is írta. A Szebeni família, mint minden évben megjelent és képviselték a rigásokat, kaptunk is egy képet az  előkészületekről. Egyébként idén is több száz motor/motoros vonult fel.  Mr2T Pisti egészségügyi okokból most nem ment, jómagam is inkább olyan veterános eseményt ( http://trabantklub.hu/index.ph…..orum_hova= ) választottam ahol közrefog egy kis bódé és némi meleg.

szebeni663680172481_n-1.jpg

 szebeni2087722913272817_n.jpg

 szebeni88380041348342702_n.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most is mint már oly gyakran: minden elismerés Németh Gyurinak aki a már jól ismert motorjával jött ki a Pólus Centerhez, ahol egyedüli motorosként jelent meg a szintén rengeteg résztvevő közt!

gyuri8433078493217374297_o.jpg

Kipe,
Klub Elnök - Magyar Riga Motoros Klub

2016-12-31
19:10
Felhasználó
maros
Member
Tagok
Forum Posts: 178
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

Valami miatt elmaradhatott a gyáli fiúk hagyományos december 30-i túrája, vagy csak itt a fórumon felejtették el meghirdetni.  Sajnálom mert készültem rá.

Hogy mégse maradjon el a mínuszokkal való találkozás, önerőből oldottam meg a dolgot. Kerestem valami nyomós okot, mondjuk gyufáért elmenni a szomszéd faluba. Igen, ez elég volt ahhoz, hogy beöltözzek és motorra üljek. Meglett a gyufa, sőt még tettem egy kis kitérőt, mindösszesen majd 30 km teljesült. Csak az arcom és a kesztyű ellenére az ujjaim fáztak.

Kétszer voltam már a srácokkal, ők úgy(is) védekeztek a hideg ellen, hogy minden kocsmánál megálltunk picit átmelegedni, forró teát inni. Én ezt most sajna nem tettem.

A motor jól ment, visszafelé viszont alacsony fordulaton rángatni kezdett valami miatt, mintha kihagyott volna a gyújtás. Nem akartam már gyertyát cserélni, hazaevickéltem hogy minél előbb megölelhessem a kályhát.

Leszámítva, hogy egyedül voltam, nagy élmény volt.

Ezzel az év végi motorozással úgy gondolom stílusosan búcsúztattam 2016-ot.

   

A következő felhasználók mondanak köszönetet maros , a hasznos poszt miatt:

Ekecs
2016-08-29
10:56
Felhasználó
poteka
Adminisztrátor
Forum Posts: 443
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

A topik által feltett kérdésre válaszolva: ma egyelőre semennyit. De tegnap 120 km-t a csapattal hűséges és ismét egészséges kuplunggal bíró Riga 22-esem nyergében a Budapest-Ráckeve-Budapest relációban (Soroksár-Dunaharaszti-Taksony-Szigethalom-Szigetszentmárton útvonalon).

2016-08-23
10:44
Felhasználó
poteka
Adminisztrátor
Forum Posts: 443
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

Az utóbbi időben egy javításra nálam járt, gyári 50-es Yamaha Aerox R-rel járok napi szinten teszt jelleggel. A hétvégén mentem egy-egy pár km-es kört hegyen-völgyön a Riga3-asommal és a 22-essel is. Megdöbbentően kellemes élmény volt a sportrobogó után. Ennek betonkemény futóműve, széles gumijai, ideges CVT-váltója van, ráadásul elég nehéz görgőkkel, így 80-at tud alattam, de 20-ig alig gyorsul. Az ülése is kőkemény, múltkor 40 km után zsibbadt a fenekem és a combjaim is.

Ehhez képest Rigáim rugózása puha, lágy, a gumik is elnyelnek az egyenetlenségekből, főleg a 3-as 19 collos kereke. A 22-esen meg az ülés nyújt mennyei kényelmet. A manuális váltó és a kuplung pedig lehetőséget ad a beavatkozásra, ha meredek emelkedők kaptatok fel, míg a robogónál ha nem sikerül 20 fölé gyorsulni, akkor megette a fene és alacsony fordulaton bömbölő motorral, síró variátorral 15-tel vánszorog felfelé (egyszer reflexből a kuplung tusírozásába kezdtem, mint a Rigákon, csak itt a bal hébli a hátsóféket aktiválja, így még jobban sikerült lelassítani. Gyorsulásban megfelelő váltó- és kuplungkezeléssel, némi lábbal lökéssel indulásnál nem tartom fel a forgalmat, a robogón nincsenek erre eszközeim, csak ülök rajta mint egy hülye és tépem a gázt, várva a csodát.

Bevallom, Agárd óta nem ültem Rigán és ezalatt szinte elfelejtettem, hogy mennyire kulturált tud lenni egy Riga menetkomfortja, ha jó műszaki állapotban van.

2016-06-18
21:36
Felhasználó
kipe
Adminisztrátor
Forum Posts: 1092
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline

Azért jó ha egy foci eb-n pont a Magyar csapat játszik, mert akkor gyakorlatilag a nullára redukálódott (kül)városi forgalom tökéletesen alkalmas egy kis stresszoldó Rigázásra grin plusz még abból a szempontból is megnyugodhattam hogy a Bíró Művek ismét egy remek kis blokkot adott ki a keze közül és minden aggodalom nélkül vághatok neki a holnapi Moped-Metálnak

(ja, egyébként meg hajrá magyarok! dirty)

Kipe,
Klub Elnök - Magyar Riga Motoros Klub

2015-04-10
21:49
Felhasználó
poteka
Adminisztrátor
Forum Posts: 443
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

A 3-assal és a 22-essel is mentem egy-egy bő 5 km-es kört, miután mindkét gép megkapta a szükséges törődést, beállítást, pucoválást és alkatrészcseréket. Már csak azt nem tudom, hogy melyikkel menjek vasárnap.

2015-03-21
21:32
Felhasználó
poteka
Adminisztrátor
Forum Posts: 443
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

Ma végre sikerült normális féket csinálnom előre és hátra is a Riga 3-asomon, így egy kb. 5 km-es kört mentem fel és alá a Gellérthegyen.

A kipufogódob persze elszabadult, lelökte a könyökről és szabadon kalimpált a tartóbilincsénél fogva, így a legnagyobb, egyesben is fingatós emelkedő közepétől irdatlanul recsegő-üvöltő kipufogóhanggal mentem fel, pedig már azelőtt is mindenki engem nézett. Jó vót, na :)

2015-03-05
20:52
Felhasználó
maros
Member
Tagok
Forum Posts: 178
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

A mai napsütésnek köszönhető, hogy motorozhatnékom támadt. A tavasz illata megcsapott, elő is vettem a kedvencet, hál’ Istennek egyből  indult. Beöltözés, neki a hegyeknek. Tükörből láttam az elmaradhatatlan kék füstöt amely aztán elhomályosította az addig fényesen csillogó Napot.

Több mint 40 km-t “száguldoztam” minden gond nélkül. A hátsó részem viszont megérezte, és ez csak félszáz km volt. Elgondolkodtam, talán elszoktam a hosszabb utaktól?  És hogy fogok én így kiseggelni egy hét alatt több mint 6száz km-t? Na még erre kell valami megoldást találni.  

A következő felhasználók mondanak köszönetet maros , a hasznos poszt miatt:

kipe
2014-10-18
21:09
Felhasználó
kipe
Adminisztrátor
Forum Posts: 1092
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline

Németh Gyurival  (ismét) találkoztunk a Totalcar / Parkoló parádén, szép idő volt és jó hangulat ;-)

(Ő Deltával volt, én autóval az asszonnyal meg egy pár haverral  smile)

Kipe,
Klub Elnök - Magyar Riga Motoros Klub

2014-10-17
17:35
Felhasználó
maros
Member
Tagok
Forum Posts: 178
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

kipe mondta

“majom a köszörűkövön” moped = Stella

;-)

Azért nem jöttem rá, mert a Stellát már olyan robogósra faragták, szerintem azok közé is sorolható és én így gondolkodtam. 

Mikor megalkották,  a robogózás volt a trendi.

 

(már megint ezek fránya betűk….ok. már visszasoványodtak)

2014-10-17
17:26
Felhasználó
maros
Member
Tagok
Forum Posts: 178
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

biro73 mondta

Maros Bácsi! Melyik is lehet az a bizonyos állatorvosi ló? Nincs ötletem, szabad a gazda…

Amelyikkel legutóbb a Ferinél voltál.

 

(mi a fenétől lettek ilyenek ezek a betűk?)

2014-10-17
12:52
Felhasználó
kipe
Adminisztrátor
Forum Posts: 1092
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline

maros mondta
Kipe! A schmittpálozásodon jót derültem.grin

Csak nem a 3-asra kapaszkodtál fel?doubtnaughty

Juteszembe, mi lehet a többiekkel, csak nem lezsírozták a fiúk télire a motorokat.cry

“majom a köszörűkövön” moped = Stella

;-)

Kipe,
Klub Elnök - Magyar Riga Motoros Klub

2014-10-16
08:43
Felhasználó
biro73
Member
Tagok
Forum Posts: 176
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline

maros mondta
Tegnap tettem egy 30 km-es kört a Börzsönyben. (hegyen völgyön, árkon bokron) Nem volt gondom, pedig az állatorvosi lóval motoroztam. Talán kitaláljátok, melyik is az?

Maros Bácsi! Melyik is lehet az a bizonyos állatorvosi ló? Nincs ötletem, szabad a gazda…

Én a nyári motort már leállítottam ugyan, de a zöld négyes vígan eregeti a kék füstöt. Ez tavaszig így is lesz.

A Riga és én... Felejthetetlen páros.

2014-10-16
08:24
Felhasználó
maros
Member
Tagok
Forum Posts: 178
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

Torma László mondta

maros mondta
Kipe! A schmittpálozásodon jót derültem.grin

Csak nem a 3-asra kapaszkodtál fel?doubtnaughty

Juteszembe, mi lehet a többiekkel, csak nem lezsírozták a fiúk télire a motorokat.cry

Én már szeptember elején elpakoltam mind bye

Laci, ez nem lehet! Olyan szép a városod, és a környéke, most összel pedig még csodálatosabb az erdő. Milyen jó átsuhanni rajta, a lehullott leveleket felkavarni, a bógő szarvasokat megzavarni és élvezni, ahogy a 2T-s füst keveredik a hajnal ködével…strive

Laci, az autósok még fel sem tették a téligumikat, Te meg elpakoltál?

Bütykörészés azért még marad, ugye?  Szerencse viszont, hogy a tabulátorodat előhagytad!bye 

2014-10-15
20:39
Felhasználó
maros
Member
Tagok
Forum Posts: 178
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

Kipe! A schmittpálozásodon jót derültem.grin

Csak nem a 3-asra kapaszkodtál fel?doubtnaughty

Juteszembe, mi lehet a többiekkel, csak nem lezsírozták a fiúk télire a motorokat.cry

No permission to create posts
Fórum időzónaEurope/Budapest

Legtöbb felhasználó valaha online:39

Jelenleg online:
3 Vendég(ek)

Ennyien olvassák most az oldalt
1 Vendég(ek)

Members Birthdays
sp_BirthdayIcon
Ma None
Közelgő None

Legtöbbet hozzászólók:

maros: 178

biro73: 176

Rubens: 121

Ekecs: 120

Csepel1951: 92

Felhasználói statisztika

Vendég hozzászólók: 2

Tagok: 151

Moderátorok: 0

Adminok: 3

Fórum statisztika

Csoportok1

Fórumok:4

Témák:36

Hozzászólások:2835

Legújabb felhasználók:

arleenvanwagenen

Adminisztrátorok:Riga Klub - Admin Team: 19, kipe: 1092, poteka: 443