A A A
Felhasználó

Please consider registering
guest

sp_LogInOut Bejelentkezés sp_Registration Register

Register | Elfelejtetted a jelszavad?
Advanced Search

— Forum Scope —





 

— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

No permission to create posts
sp_Feed Topic RSS sp_TopicIcon
Egyedi elképzelések, átépítések, tuning, Rigára
Vágjunk bele - itt mindent szabad ;-)
2017-09-02
16:18
Felhasználó
kipe
Adminisztrátor
Forum Posts: 979
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline

.

maros mondta
 Már egy veterán moped is üzemelhet benzin nélkül!

http://totalbike.hu/robogoblog…..zilag/  

…hol van ez RigaPeti hybrid Riga-3 -hoz képest 🙂

Kipe,
Klub Elnök - Magyar Riga Motoros Klub

2017-08-30
22:00
Felhasználó
maros
Member
Tagok
Forum Posts: 159
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

 Már egy veterán moped is üzemelhet benzin nélkül!

http://totalbike.hu/robogoblog…..n_hazilag/

2017-07-05
18:00
Felhasználó
FazekasZsolti
New Member
Tagok
Forum Posts: 1
Member Since:
2017-07-05
sp_UserOfflineSmall Offline

Jó napot kívánok!

Ha esetleg valakinek szüksége lenne krómozásra, vagy nikkelezésre, akkor bátran tudom ajánlani a Cromkontakt csapatot! ( cromkontakt.hu -n megtalálják az elérhetőségeiket.) Remek munkát végeznek, az oldalukon bőven akad referenciamunka is.

Tisztelettel,

Fazekas Zsolt

2017-05-18
09:22
Felhasználó
poteka
Adminisztrátor
Forum Posts: 376
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

PitYou mondta
6 sebességes Kárpáti Mini!!!?      Segítek: a kihajtás felöli oldalt nézzétek! naughty Mit szóltok hozzá?  

Meglepne, ha gyári lenne. De egy Kárpáti 2-ből és egy kereklámpás Miniből össze lehet legózni a dolgot – máshonnan még nem halllottunk ilyen típusról.

A hat sebesség szerintem úgy jön ki, hogy a kihajtáshoz hozzá van hebrákolva egy 3 sebességes kerékpár agyváltó, a blokk saját 2 sebességével megszorozva kijön a 6 gang. Amúgy csodálatra méltó kreativitás és műszakilag is indokolt, a rövid fokozatokat nagyszerűen kiegészítené egy, akár kétsebességes agyváltó. Így indulásnál agyváltó 1-ben, szúrnád a normál 1-est, majd az agyváltón a kettest némi gyorsítás után, aztán jöhet a normál kettes, ha kell, akkor agyváltó vissza és hosszú menetben meg az agyváltó is kettesben. Így lenne négy sebességed, meglenne az egyes és a kettes közötti szakadék átmenete és még óra szerinti 50-nél sem üvöltene annyira a motor.

2017-05-12
19:50
Felhasználó
PitYou
Member
Tagok
Forum Posts: 18
Member Since:
2017-03-16
sp_UserOfflineSmall Offline

6 sebességes Kárpáti Mini!!!?      Segítek: a kihajtás felöli oldalt nézzétek! naughty Mit szóltok hozzá?

2017-03-16
19:24
Felhasználó
Ekecs
Member
Tagok
Forum Posts: 120
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline

poteka mondta

Csepel1951 mondta
A bobberhez melyik henger lett véve?A 60-as vagy az olcsóbb?Kivehető hüvelyes vagy köréöntött?Ha nem vagyok windischgraetz,mibe fájt a hengerszett?

Az 50-es négyfelömlőset vettem, akkor csak az volt, ez normál, köréöntött hüvelyes, mint az alap Riga henger. Most látom, hogy megint van 60-as is. Nekem akkor valami 12-13 ezerbe fájt emlékeim szerint, most drágábban vannak fenn. De tényleg csak játéknak jó, teljesítményt fokozni praktikus okokból inkább Simson-blokkal érdemes. Ha meg napi járós, dinamikus jármű a cél, akkor pár tízezerből már lehet venni egy jó Yamaha Jogot.  

poteka mondta

Csepel1951 mondta
A bobberhez melyik henger lett véve?A 60-as vagy az olcsóbb?Kivehető hüvelyes vagy köréöntött?Ha nem vagyok windischgraetz,mibe fájt a hengerszett?

Az 50-es négyfelömlőset vettem, akkor csak az volt, ez normál, köréöntött hüvelyes, mint az alap Riga henger. Most látom, hogy megint van 60-as is. Nekem akkor valami 12-13 ezerbe fájt emlékeim szerint, most drágábban vannak fenn. De tényleg csak játéknak jó, teljesítményt fokozni praktikus okokból inkább Simson-blokkal érdemes. Ha meg napi járós, dinamikus jármű a cél, akkor pár tízezerből már lehet venni egy jó Yamaha Jogot.  

Csepi 

eladó lesz (már az ) a Versimo, cikk róla a főlapon,az a neked való,én mondom.

Nem boszorkányság-Technika!

2017-03-03
16:15
Felhasználó
Csepel1951
Member
Tagok
Forum Posts: 91
Member Since:
2014-05-27
sp_UserOfflineSmall Offline

poteka mondta

Csepel1951 mondta
A bobberhez melyik henger lett véve?A 60-as vagy az olcsóbb?Kivehető hüvelyes vagy köréöntött?Ha nem vagyok windischgraetz,mibe fájt a hengerszett?

Az 50-es négyfelömlőset vettem, akkor csak az volt, ez normál, köréöntött hüvelyes, mint az alap Riga henger. Most látom, hogy megint van 60-as is. Nekem akkor valami 12-13 ezerbe fájt emlékeim szerint, most drágábban vannak fenn. De tényleg csak játéknak jó, teljesítményt fokozni praktikus okokból inkább Simson-blokkal érdemes. Ha meg napi járós, dinamikus jármű a cél, akkor pár tízezerből már lehet venni egy jó Yamaha Jogot.

Köszi a tájékoztatást!A köréöntött hengert úgy értettem, hogy nem lehet melegítéssel sem kiszedni a hüvelyt az aluból.A Rigáé simán illesztett kivehetős hüvely.Feldobod a gázra aztán egy kombifogóval kihúzod.

2017-03-03
09:32
Felhasználó
poteka
Adminisztrátor
Forum Posts: 376
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

Csepel1951 mondta
A bobberhez melyik henger lett véve?A 60-as vagy az olcsóbb?Kivehető hüvelyes vagy köréöntött?Ha nem vagyok windischgraetz,mibe fájt a hengerszett?

Az 50-es négyfelömlőset vettem, akkor csak az volt, ez normál, köréöntött hüvelyes, mint az alap Riga henger. Most látom, hogy megint van 60-as is. Nekem akkor valami 12-13 ezerbe fájt emlékeim szerint, most drágábban vannak fenn. De tényleg csak játéknak jó, teljesítményt fokozni praktikus okokból inkább Simson-blokkal érdemes. Ha meg napi járós, dinamikus jármű a cél, akkor pár tízezerből már lehet venni egy jó Yamaha Jogot.

2017-03-01
10:54
Felhasználó
Csepel1951
Member
Tagok
Forum Posts: 91
Member Since:
2014-05-27
sp_UserOfflineSmall Offline

A bobberhez melyik henger lett véve?A 60-as vagy az olcsóbb?Kivehető hüvelyes vagy köréöntött?Ha nem vagyok windischgraetz,mibe fájt a hengerszett?

2017-01-22
16:09
Felhasználó
poteka
Adminisztrátor
Forum Posts: 376
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

Csepel1951 mondta
Valaki megcsinálta ezt? :

http://riga.hu/altalanos-gyari…..sz-magyar/

 

Vagy jobb a kapható tuninghenger?Arra írtátok hogy a bobber-Riga nem vált be mert nagyon pörög.

Ez a régi leírás vajon ugyanezt hozza?

Ez a leírás henger megmunkálása mellett hörgőszelep beépítését, kipufogócserét is javasol.

A kapható négyfelömlős tuninghenger méretezése nincs meg fejben, de túl sok variáció nincsen, ha felömlőt akar bővíteni az ember.

Ennél azért részletesebben írtam róla, minthogy “nem vált be”. Jelentős erősödést mutatott a motor a felső fordulatszámtartományban és maga a fordulatszámtartomány is kibővült fölfelé. Az MTVA-s forgatáson úgy léptem el a többiektől, hogy észre sem vettem, csak hát egy Riga 60-as tempónál Budapesten elég veszélyes játék, mert hirtelen fékezésre teljességgel alkalmatlan.

Annyi a probléma, hogy olyan üzemállapotban erős, ahol nem használsz egy Rigát, legalábbis általában. Az átalakítás nyomatékcsökkenést hoz magával kis- és közepes fordulaton, nagy fordulaton viszont erőtöbbletet simábban pörgő motort. Városi közlekedésre így nehezebben használható, mert magas fordulaton kell tartani a normális gyorsításhoz (miközben a gyári Riga is csak korlátozottan alkalmas pl. Budapesten mindennapos közlekedésre erős forgalomban). Túrázáskor jó lenne, de ott meg pont nem bőgeted a motort órákon át, hanem igyekszel kímélő fordulaton utazni.

Ezen kívül a Riga tuningolásnál sokkal hamarabb szembejönnek a problémák a konstrukcióval, a kivitelezéssel és az anyaghasználattal mint bármilyen más gyártmánynál. A kuplung, a fékek, az első villa megvezetése és csillapítása vagy a váz merevsége már az elején igényelné a fejlesztést/cserét/megerősítést, később a kerekek kiegyensúlyozottsága, szilárdsága és a váltó sem maradhat gyári. Innentől viszont már egy másik motorról beszélünk, ami egyrészt rengeteg pénzbe került (amiből lehet venni egy gyárilag erősebb motort), másrészt ez már rég nem Riga lesz.

A tuning sohasem térül meg, ráadásul egy Rigánál a végeredmény sosem lesz üzembiztos, használható és biztonságos. Ha meg igen, az meg már nem Riga. A bobber építése egy játék volt, egy gondolatkísérlet a minél egyszerűbb vonalú, kevesebb alkatrészből álló motor megépítésére, ehhez jött még a tuninghenger kipróbálása, ami pont annyit adott, amennyit elvett. De legalább már ezt is tudjuk.

A következő felhasználók mondanak köszönetet poteka , a hasznos poszt miatt:

Csepel1951
2017-01-21
21:07
Felhasználó
Csepel1951
Member
Tagok
Forum Posts: 91
Member Since:
2014-05-27
sp_UserOfflineSmall Offline

Valaki megcsinálta ezt? :

http://riga.hu/altalanos-gyari…..sz-magyar/

 

Vagy jobb a kapható tuninghenger?Arra írtátok hogy a bobber-Riga nem vált be mert nagyon pörög.

Ez a régi leírás vajon ugyanezt hozza?

2016-11-23
17:39
Felhasználó
maros
Member
Tagok
Forum Posts: 159
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

Ilyesmi is születhet ha egy Riga kerül a legendásan kreatív magyar ember látókörébe:

http://www.jofogas.hu/csongrad…..tm?first=1

2016-11-23
14:58
Felhasználó
Kermi290
Member
Tagok
Forum Posts: 9
Member Since:
2016-11-10
sp_UserOfflineSmall Offline

Üdv! Rigát szeretnék lejjebb ültetni. Szeretnék hátra keményebb rugókat úgy hogy nem MZ teleszkópot faragok bele. Miből rakhatnék a Riga teleszkópba keményebb  rugót? Vagy MINI Riga hátsó teleszkópot bele? Ha ez lenne a megoldás akkor nem horror áron vennék egy pár MINI Riga teleszkópot.

2016-11-05
00:05
Felhasználó
moyos
Member
Tagok
Forum Posts: 41
Member Since:
2015-11-03
sp_UserOfflineSmall Offline

Sziasztok!

Megvagyok egy mini átépítéssel. A fiamnak készítettem, hogy ismerkedhessen, gyakorolhasson.

Bővebben

 

MoyosMiniRiga.jpg

sp_PlupAttachments Attachments

A következő felhasználók mondanak köszönetet moyos , a hasznos poszt miatt:

kipe
2016-10-12
22:01
Felhasználó
kipe
Adminisztrátor
Forum Posts: 979
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline

http://www.jofogas.hu/budapest…..tm?first=1

…..12 e ft-ért ez akár még egy jó alap is lehet, ha valaki valami MINI átépítésben gondolkodik !

Kipe,
Klub Elnök - Magyar Riga Motoros Klub

2016-10-10
11:23
Felhasználó
kipe
Adminisztrátor
Forum Posts: 979
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline

Ekecs mondta

 

OFF

…téged meg jó újra látni, jól elvoltál tűnve. Cikket / levelemet  olvastad? 

Kipe,
Klub Elnök - Magyar Riga Motoros Klub

2016-10-10
10:17
Felhasználó
Ekecs
Member
Tagok
Forum Posts: 120
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline

maros mondta
Ekecs, én is garatulálok, nagyon sok munkát fektettél bele. Sok ötlet, alapos és átgondolt kidolgozás.

Tapasztalatom szerint a V6-os az egyik legjobban motorozható modell, ezért is jó alapot választottál. Amit barna kérdezett, engem is érdekelne, a sebváltó- és fékpedálkezelés?

Bátya

Köszönöm,mindenki elismerését átadom az építőnek : Vidék barátomnak, a nágya munka a megvalósítás módja saját kútfőjéből származik.

Nálam részek készültek,a váz tőlem származik,és az erkölcsi támogatás. Most sajtózom helyette.

A kezelés egyszerű: kormányváltó kilőve (ezt le is írta) bal oldalon a berúgó és a lábváltó látszik.

Fékpedál maradt a helyén,jobb oldalt,a bekötés helye változott.

Nem boszorkányság-Technika!

2016-10-09
20:42
Felhasználó
maros
Member
Tagok
Forum Posts: 159
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

Ekecs, én is garatulálok, nagyon sok munkát fektettél bele. Sok ötlet, alapos és átgondolt kidolgozás.

Tapasztalatom szerint a V6-os az egyik legjobban motorozható modell, ezért is jó alapot választottál. Amit barna kérdezett, engem is érdekelne, a sebváltó- és fékpedálkezelés?

2016-10-09
18:44
Felhasználó
poteka
Adminisztrátor
Forum Posts: 376
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

Még valami, ami a mostani forgatásos motorozáson derült ki: a négy felömlős bobber-blokk iszonyatosan megy nagy fordulaton, úgy elléptem többször is a csapattól, hogy magam is megijedtem. Alacsony fordulaton ezzel együtt erőtlenebb lett és még közepes fordulaton sem tudja egy jó tirisztoros blokk nyomatékát, a garázshoz vezető nagyon meredek utcában csak üvöltő motorral, csúsztatott kuplunggal ment fel, de amint megközelíti kb. azt a fordulatot, ahol egy nem túl lelkesen forgó széria Riga-blokk szét akar esni, ott hirtelen tol egyet (persze nem kell hatalmas tolásra gondolni, de füllel is hallhatóan változik a hangja és érezhetően indul meg) és úgy 1000-1500 fordulattal tovább pörög.

Ezzel együtt nem egy V-tech, inkább vétek – mindennapi használatra teljesen alkalmatlan, gyakorlatilag versenypályára való lenne, ha nem lenne eleve marhaság egy egyébként széria Rigával ilyesmire vállalkozni.

2016-10-09
18:32
Felhasználó
poteka
Adminisztrátor
Forum Posts: 376
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

Jó lett Ekecs, olyan, mintha gyárilag így gondolták volna. Nekem az arányait és a főbb vonalait tekintve hasonlít a Balkan kismotorra valamiért, de ezt ne vedd sértésnek :)).

A következő felhasználók mondanak köszönetet poteka , a hasznos poszt miatt:

Ekecs
2016-10-08
18:59
Felhasználó
kipe
Adminisztrátor
Forum Posts: 979
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline

Ekecs mondta

barna mondta

Ekecs mondta
 Kedves Elvtársak 

Ilyen lett,az előzményeket kb. pont egy évvel ezelőtt vázoltam…

Üdv!

Szuper lett, már vártam egy ideje (mint a beígért Krossz Verhovina bemutatását).

Néhány dolgot nem értek: a sebváltó és a fékpedál hogyan kezelendő? És a króm a tankon meg az első villán hogyan lett megoldva? Le lett krómozva az egész aztán le lett festve? És a moto-50 dobozok eredetileg mik voltak?

Cikket várd meg,pár napon belül az is lesz,poénokat nem lövöm le

Köszi Ekecs, megérkezett!

A hét elején csinálunk egy webfrissítést, akkor felkerül ez is.

Szó volt a Cross/sport Verhóról, sajnos arról még mindig nem kaptunk olyan mennyiségű képet/infót a tulajdonostól amiből egy jó kiállású cikket összelehetne rakni…ez az oka a késedelemnek, de remélhetően hamarosan az is összeáll majd)

Kipe,
Klub Elnök - Magyar Riga Motoros Klub

2016-10-08
10:41
Felhasználó
Ekecs
Member
Tagok
Forum Posts: 120
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline

barna mondta

Ekecs mondta
 Kedves Elvtársak 

Ilyen lett,az előzményeket kb. pont egy évvel ezelőtt vázoltam…

Üdv!

Szuper lett, már vártam egy ideje (mint a beígért Krossz Verhovina bemutatását).

Néhány dolgot nem értek: a sebváltó és a fékpedál hogyan kezelendő? És a króm a tankon meg az első villán hogyan lett megoldva? Le lett krómozva az egész aztán le lett festve? És a moto-50 dobozok eredetileg mik voltak?

Cikket várd meg,pár napon belül az is lesz,poénokat nem lövöm le

Nem boszorkányság-Technika!

2016-10-07
19:39
Felhasználó
barna
Member
Tagok
Forum Posts: 39
Member Since:
2014-09-15
sp_UserOfflineSmall Offline

Ekecs mondta
 Kedves Elvtársak 

Ilyen lett,az előzményeket kb. pont egy évvel ezelőtt vázoltam…

Üdv!

Szuper lett, már vártam egy ideje (mint a beígért Krossz Verhovina bemutatását).

Néhány dolgot nem értek: a sebváltó és a fékpedál hogyan kezelendő? És a króm a tankon meg az első villán hogyan lett megoldva? Le lett krómozva az egész aztán le lett festve? És a moto-50 dobozok eredetileg mik voltak?

2016-10-07
16:01
Felhasználó
Ekecs
Member
Tagok
Forum Posts: 120
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline

 Kedves Elvtársak 

Ilyen lett,az előzményeket kb. pont egy évvel ezelőtt vázoltam,rögös út volt,de azt szeretjük.DSC08793.JPGKép nagyobbítása

 DSC08782.JPGKép nagyobbítása

 DSC08786.JPGKép nagyobbítása

 DSC08784.JPGKép nagyobbítása

sp_PlupAttachments Attachments

Nem boszorkányság-Technika!

2016-05-30
15:12
Felhasználó
poteka
Adminisztrátor
Forum Posts: 376
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

kipe mondta

poteka mondta
Mostanra összegyűlt némi tapasztalatom a négyfelömlős hengerrel. Aki nem szeretne sokáig izgulni, annak röviden leírom, hogy tök fölösleges ilyenbe beruházni, ha bármilyen szintű használhatóság a cél, akár túra- akár mindennapos közlekedés viszonylatában….

lehet, mégis csak abban a 60 ccm-es változatban van némi lehetőség ? 

A 40-esre, azaz utolsó túlméretre fúrt dugóval 55.3 cm3 jön ki az alapméret 49.9-e helyett. Szerintem pusztán az, hogy 60-as a henger nem tesz hozzá érdemben a dologhoz. Alapvetően az ilyesféle tuning a Riga lényege ellen szól, mert nagyon hamar ütközöl bele a következő gyenge pontba.

Korábban a srác 65 cm3-snek hirdette azt a szettet, ami valószínű, mivel hüvelycserét és blokkmarást emlegetett, akkor meg valószínűleg 43-as, 44-es hüvely kerül a motorba. A 42-essel még mindig csak 61 cm3 a henger.

Szóval szerintem csodák nincsenek, maximum egy komplett tuning segítene (direktszűrő, tuningkarbi, hörgőszelep, négy felömlő, köbcentinövelés, rezonátoros dob, síkolt hengerfej, könnyített lendkerék, elektronikus gyújtás, precíz összerakás, erősített kuplung), amivel el lehetne érni kb. 100 ezerből azt, hogy bizonyos üzemállapotokban úgy menjen, mint egy jobb, de még mindig gyári, fojtatlan Simson. Játéknak persze fantasztikus, meg a műsor megvan, mert szépen szól, de használós motorra teljesen felesleges. 

2016-05-30
12:03
Felhasználó
kipe
Adminisztrátor
Forum Posts: 979
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline

poteka mondta
Mostanra összegyűlt némi tapasztalatom a négyfelömlős hengerrel. Aki nem szeretne sokáig izgulni, annak röviden leírom, hogy tök fölösleges ilyenbe beruházni, ha bármilyen szintű használhatóság a cél, akár túra- akár mindennapos közlekedés viszonylatában….

lehet, mégis csak abban a 60 ccm-es változatban van némi lehetőség ? 

Kipe,
Klub Elnök - Magyar Riga Motoros Klub

2016-05-28
20:35
Felhasználó
poteka
Adminisztrátor
Forum Posts: 376
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

Mostanra összegyűlt némi tapasztalatom a négyfelömlős hengerrel. Aki nem szeretne sokáig izgulni, annak röviden leírom, hogy tök fölösleges ilyenbe beruházni, ha bármilyen szintű használhatóság a cél, akár túra- akár mindennapos közlekedés viszonylatában.

Akik velünk maradtak a részletek miatt, azoknak pedig annyit, hogy semmi sincs ingyen (a tuninghenger meg pláne nem), a kibővített szívó- és kipufogócsatornákért a kis- és részben a közepes fordulati nyomatékkal fizetsz, amelyek nagy fordulaton adnak plusz löketet, illetve magasabb végfordulatot eredményeznek. A megszokott fordulatszám-tartományban használva inkább visszaesés tapasztalható, ugyanazon az emelkedőn amin kettesben felvinné a nyomaték, egyest fog kérni a gép. Így azonos sebességgel, de üvöltő motorral mászik fel, a kettest jóval később kéri.

Indulásnál abban a tartományban indul meg egyesben, amikor normál hengerrel már felváltanál kettesbe. Azaz kb. olyan, mint egy modern kisköbcentis turbós benzines, sokáig semmi, majd tol egyet és fickósabban pörög. Olyan fordulaton lesz erősebb, ahová egyébként nem forgatnál el egy Riga-blokkot (és amit amúgy a forgattyús mechanizmus többi része nem is szeret annyira).

Szóval játéknak jó, de túrázásra vagy közlekedésre önmagában nincs értelme, nem lesz tőle használhatóbb a motor. Ahhoz lökettérfogat-növelés kell.

2016-05-20
23:12
Felhasználó
Jano
Member
Tagok
Forum Posts: 26
Member Since:
2014-10-29
sp_UserOfflineSmall Offline

poteka mondta

Jano mondta
Szia poteka!

Jó lett a gép, gratulálok hozzá!

Lenne egy kérdésem. Úgy néz ki, lesz a 16-oshoz első villám, kormány viszont még nincs. Az alap gépen, ha jól látom magas kormány volt, meg van még? Szívesen elcserélném valamire, ha tudok olyat ajánlani, amire szükséged van. Vagy némi készpénzt szolgáltatnék érte. Üdv: Janó

Nem tartottam meg, elvitték a lomisok. Tiszta rozsda volt, kráteresre rohadt a nyitott színben, ahol a motor volt. Újrakrómoztatni nem érte volna meg, R16 magaskormányt még akár újonnan is lehet kapni itt-ott, de használtan sem ritka darab.

A króm valóban drága mulatság, de én horganyra gondoltam. Használtat keresek mindenképpen, lassan azért összegyűlik a cucc. Idén talán beröffen a gép. Igazából a 4-eshez elvileg megvan minden, de annak teljes felújítást szánok, szóval azzal sem mehetnék előbb. 

2016-05-20
09:06
Felhasználó
poteka
Adminisztrátor
Forum Posts: 376
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

Jano mondta
Szia poteka!

Jó lett a gép, gratulálok hozzá!

Lenne egy kérdésem. Úgy néz ki, lesz a 16-oshoz első villám, kormány viszont még nincs. Az alap gépen, ha jól látom magas kormány volt, meg van még? Szívesen elcserélném valamire, ha tudok olyat ajánlani, amire szükséged van. Vagy némi készpénzt szolgáltatnék érte. Üdv: Janó

Nem tartottam meg, elvitték a lomisok. Tiszta rozsda volt, kráteresre rohadt a nyitott színben, ahol a motor volt. Újrakrómoztatni nem érte volna meg, R16 magaskormányt még akár újonnan is lehet kapni itt-ott, de használtan sem ritka darab.

2016-05-19
23:25
Felhasználó
Jano
Member
Tagok
Forum Posts: 26
Member Since:
2014-10-29
sp_UserOfflineSmall Offline

Szia poteka!

Jó lett a gép, gratulálok hozzá!

Lenne egy kérdésem. Úgy néz ki, lesz a 16-oshoz első villám, kormány viszont még nincs. Az alap gépen, ha jól látom magas kormány volt, meg van még? Szívesen elcserélném valamire, ha tudok olyat ajánlani, amire szükséged van. Vagy némi készpénzt szolgáltatnék érte. Üdv: Janó

No permission to create posts
Fórum időzónaEurope/Budapest

Legtöbb felhasználó valaha online:16

Jelenleg online:
3 Vendég(ek)

Ennyien olvassák most az oldalt
1 Vendég(ek)

Members Birthdays
sp_BirthdayIcon
Ma None
Közelgő None

Legtöbbet hozzászólók:

maros: 159

biro73: 158

Ekecs: 120

Rubens: 106

Csepel1951: 91

Felhasználói statisztika

Vendég hozzászólók: 2

Tagok: 153

Moderátorok: 0

Adminok: 3

Fórum statisztika

Csoportok1

Fórumok:4

Témák:36

Hozzászólások:2532

Legújabb felhasználók:

gardiner

Adminisztrátorok:Riga Klub - Admin Team: 19, kipe: 979, poteka: 376