A A A
Felhasználó

Please consider registering
guest

sp_LogInOut Bejelentkezés sp_Registration Register

Register | Elfelejtetted a jelszavad?
Advanced Search

— Forum Scope —





 

— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

No permission to create posts
sp_Feed Topic RSS sp_TopicIcon
Javítás-szerelési trükkök, tapasztalatok
Tippek, trükkök kedvencünk szereléséhez, javításához.
2017-10-06
09:25
Felhasználó
maros
Member
Tagok
Forum Posts: 162
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

Janika89 mondta
Hello Tagok!

Kérdésem az lenne, hogy milyen berúgókarral lehetne helyettesíteni tizenhatosom berúgóját? Eltört, és nem találok hozzá sehol cseredarabot.

Válaszaitokat köszönöm!  

Nem tudok róla, hogy más gyártó berugókarja csereszabatos lenne. Attól függően, hogy hol tört el, én ideiglenes megoldásként megheggesztetném, és attól kezdve figyelném a Vaterát vagy a Jófogást. Kis türelemmel ki lehet várni, fel szokott bukkanni a bontott cuccokat árulók kínálatában. Személyes történetként megjegyzem, hogy mikor megvásároltam a vadi új Minimet, a legnagyobb tél volt, hó és jeges utak. Nem tudtam kivárni a tavaszt, azonnal ki kellett próbálnom. Alig mentem pár métert és megcsúsztam teljesen baloldalra vágódtam a zsír új motorommal. Feltápászkodva azt láttam, hogy a lábváltó kar derékban eltörött!  Nagy kincs, szinte beszerezhetetlen. Egy alura specializálódott hegesztőhöz elvittem, azóta is az ő általa összegyógyított van rajta. Látszik a varrat, fel van vastagodva de legalább ott még egyszer nem fog eltörni.  

2017-10-05
13:30
Felhasználó
Janika89
Member
Tagok
Forum Posts: 4
Member Since:
2015-10-08
sp_UserOfflineSmall Offline
185sp_Permalink sp_Print

Hello Tagok!

Kérdésem az lenne, hogy milyen berúgókarral lehetne helyettesíteni tizenhatosom berúgóját? Eltört, és nem találok hozzá sehol cseredarabot.

Válaszaitokat köszönöm!

2017-09-30
11:02
Felhasználó
Csepel1951
Member
Tagok
Forum Posts: 92
Member Since:
2014-05-27
sp_UserOfflineSmall Offline
184sp_Permalink sp_Print

Tudja valaki,hogy mivel helyettesíthető!újítható,cserélhető fel a Mini Riga hátsó telók gumiszilentje,ha odavan?Nagyon vacak állapotban van és valami gumit kéne oda faragni.Ötlet?

2017-08-14
14:23
Felhasználó
poteka
Adminisztrátor
Forum Posts: 385
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline
183sp_Permalink sp_Print

Ehhez látni kéne azt a kuplungot. Akkor most a gyári tirisztoros kuplung megy fel, csak a háromból két külsőfogas lamella befaragott Romet-lamella lesz? Ez önmagában még nem kellene, hogy gond legyen, bár lehet, hogy annyival vastagabb. Ha ez az egész cucc elfér a kuplungkosárban és nem lóg ki belőle (hanem a legkülső lamella is még feltámaszt a kosárra teljesen), akkor megfelelő hézagolással nem lehet gond.

Ha nem fér el benne, akkor valamitől meg kell szabadulni nyilván, de akkor meg a rugó feszítésével kell utánamenni. Alulra mindenképpen a sztolik jön, a sorrend sem cserélhető fel, szóval gondolom akkor egy komplett külsőfogas-belsőfogas párt tudsz belőle kihagyni. Tomacsek Tomi kísérletezett ezzel, de hamar eljutott odáig, hogy a komplett kuplungot Romet-ra cserélre úgy, hogy a Riga-agy bordás közepét tette bele a Romet-agyba és így egy komplett Romet-kuplungot rakott a kosárba.

2017-08-14
11:09
Felhasználó
moyos
Member
Tagok
Forum Posts: 41
Member Since:
2015-11-03
sp_UserOfflineSmall Offline
182sp_Permalink sp_Print

Sziasztok!

Tirisztoros blokkot rakok össze, és a kuplungnál hezitálok..

Kaptam korábbi infót, amit köszönök ezúttal is, hogy a romet lamellákat bele lehet reszelni. Ez megtörtént. 2db romet lamella, és egy db fém lamellával (külső körmös) raktam össze, így megvan a külső- és belsőkörmös lamellák összessége a kuplungban.

Ami elgondolkodtatott, az annyi, hogy nagyon minimális hely maradt a kuplungnak a “játékra”. Értem: minimális mozgása van az egész szerkezetnek kiemelt állapotban.

Magának a kuplungnak kell így működnie, ezt nem vitatom, de mennyire lehet ez a dolog hosszú életű? Vegyem ki az egyik külsőkörmös lamellát, hogy tutibb legyen az emelés?

Előre is köszi!

moyos

2017-04-12
22:31
Felhasználó
kipe
Adminisztrátor
Forum Posts: 983
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline

PitYou mondta
angry  A kipontozott helyre:   /forum/topic_      …..Nem tudom, miért nem azt jeleníti meg, amit leírtamtorture  

 

 
Témaindító: DB Thündér, idő: Máj 11, 2010
 

https://www.hobbielektronika.hu/forum/topic_10220.html

Kipe,
Klub Elnök - Magyar Riga Motoros Klub

2017-04-10
23:24
Felhasználó
PitYou
Member
Tagok
Forum Posts: 18
Member Since:
2017-03-16
sp_UserOfflineSmall Offline
180sp_Permalink sp_Print

angry  A kipontozott helyre:   /forum/topic_      …..Nem tudom, miért nem azt jeleníti meg, amit leírtamtorture

2017-04-10
23:17
Felhasználó
PitYou
Member
Tagok
Forum Posts: 18
Member Since:
2017-03-16
sp_UserOfflineSmall Offline
2017-04-10
23:11
Felhasználó
PitYou
Member
Tagok
Forum Posts: 18
Member Since:
2017-03-16
sp_UserOfflineSmall Offline
178sp_Permalink sp_Print

Itt egy kis olvasnivaló, hogy miért is melegszenek a classik blokkok lendkerekei hosszabb úton: http://www.hobbielektronika.hu…..10220.html

2017-03-01
17:47
Felhasználó
kipe
Adminisztrátor
Forum Posts: 983
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline
177sp_Permalink sp_Print

Csepel1951 mondta
Mennyivel hosszabb a rövid dobhoz való könyök a hosszú dobostól?

na b@sszus, lementem megmérni és most látom hogy te nem is azt kérdezted grin

(ha valakit esetleg érdekel, a rövid dob 58, a hosszú 81 centi) faint

Kipe,
Klub Elnök - Magyar Riga Motoros Klub

2017-02-28
19:49
Felhasználó
Csepel1951
Member
Tagok
Forum Posts: 92
Member Since:
2014-05-27
sp_UserOfflineSmall Offline
176sp_Permalink sp_Print

Mennyivel hosszabb a rövid dobhoz való könyök a hosszú dobostól?

2017-02-13
16:41
Felhasználó
Csepel1951
Member
Tagok
Forum Posts: 92
Member Since:
2014-05-27
sp_UserOfflineSmall Offline
175sp_Permalink sp_Print

Megjött végre a csehektől a teszt-cucc!” 2 fém közlamella meg egy stollik.Mindkettőt Stadionhoz (Nem Orbán -féle-muhaha) árulják.

Ajándék zéger-garnitúrával.

Terv:egy minőségi kuplungszett kiépítése Rigához.

 

https://i2.wp.com/www.kepfeltoltes.eu/images/201701/900unnamed.jpg?w=800Kép nagyobbítása

A következő felhasználók mondanak köszönetet Csepel1951 , a hasznos poszt miatt:

Ekecs
2017-02-13
16:40
Felhasználó
Csepel1951
Member
Tagok
Forum Posts: 92
Member Since:
2014-05-27
sp_UserOfflineSmall Offline

… 

2017-02-03
07:03
Felhasználó
moyos
Member
Tagok
Forum Posts: 41
Member Since:
2015-11-03
sp_UserOfflineSmall Offline
173sp_Permalink sp_Print

poteka mondta

Érdekes. Ezen klasszik kuplung van, amit elvileg csak a középrész áthegesztésével lehetséges. Illetve reszelt a henger is.

Látni az összerakásnál nem kicsit a hegesztés… Nekem a sajátja ment föl, csak nem tudom mit fog szólni a szerkezet a kínai utángyártású lamellákhoz. Mondjuk benne meg fémlamella volt mindhárom… tippre azt írnám, hogy a büdös életben nem üzemelt az a kuplung, amivel össze volt rakva a motor:

kuplung.jpgKép nagyobbítása

2017-02-02
21:34
Felhasználó
poteka
Adminisztrátor
Forum Posts: 385
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline
172sp_Permalink sp_Print

moyos mondta
Sziasztok!

Ez a videó volt leginkább segítségemre a V501-es blokk összerakásánál. Talán rajtam kívül másnak is jól jön:

Érdekes. Ezen klasszik kuplung van, amit elvileg csak a középrész áthegesztésével lehetséges. Illetve reszelt a henger is.

2017-02-02
20:05
Felhasználó
moyos
Member
Tagok
Forum Posts: 41
Member Since:
2015-11-03
sp_UserOfflineSmall Offline
171sp_Permalink sp_Print

Sziasztok!

Ez a videó volt leginkább segítségemre a V501-es blokk összerakásánál. Talán rajtam kívül másnak is jól jön:

2017-01-20
08:00
Felhasználó
poteka
Adminisztrátor
Forum Posts: 385
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline

kipe mondta

Csepel1951 mondta
Mai csemege!

Most jött futárral.

Szép.

Kínainak mondják…bár olyan mint az orosznak mondott.(Erősít-cáfol?)

 

asszem, taiwani lesz az a kínai és talán Potekának (???) volt vele tapasztalata

Volt, illetve van is. Távol-keletinek mondták nekem Futár Petinél a Zichy Jenő utcában. Tisztességes munka, de a rugók gyengék. A kopóréteg anyaga ragasztva van és valamiféle szerves anyag, vagy arra hasonlító szintetikus. Por alakban reszelhető. Jól fog, csak rettentően csikorog, de ez az azbeszt utáni korszakban mindennapos. Ezen kívül a tengelyt fogadó részén a pozícionáló felöntés nem félköríves, hanem egyenes (mint a képen), emiatt a fékkulcsra nem illeszkedik, ki kell benne alakítani egy félköríves bemarást.

Nekem a méretezésével is volt bajom, ugyanis úgy tűnik, hogy aki tervezte az egy kopott fékdobról vehetett méreteket (vagy a kopóréteg vastagságát kottázták el), így egy új, vagy kevesebbet futott fékdobba csak hosszas reszelgetés, illesztgetés után megy bele, és ugye nem kell mondanom, hogy mennyire nehéz körkörösen egyenletesen leszedni belőle (esetleg a fékkulcsra szorítva esztergával lehetne). Viszont szarrá kopott kerékagyba pont így a jó; ahol már nem tudsz eleget lapkázni, annyira elfogyott a fékdob, ott ezzel még elérhető tisztességes fékhatás. Riga 3-asomban ilyen fékpofák vannak hátul pont ezért és ott bevált a dolog, de a 22-esben például visszatettem a sötétpiros gyári, egybeöntött megoldást.

2017-01-19
21:44
Felhasználó
kipe
Adminisztrátor
Forum Posts: 983
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline
169sp_Permalink sp_Print

Csepel1951 mondta
Mai csemege!

Most jött futárral.

Szép.

Kínainak mondják…bár olyan mint az orosznak mondott.(Erősít-cáfol?)

 

asszem, taiwani lesz az a kínai és talán Potekának (???) volt vele tapasztalata

Kipe,
Klub Elnök - Magyar Riga Motoros Klub

2017-01-19
16:28
Felhasználó
Csepel1951
Member
Tagok
Forum Posts: 92
Member Since:
2014-05-27
sp_UserOfflineSmall Offline
168sp_Permalink sp_Print

Mai csemege!

Most jött futárral.

Szép.

Kínainak mondják…bár olyan mint az orosznak mondott.(Erősít-cáfol?)

 

https://i1.wp.com/www.kepfeltoltes.eu/images/596unnamed_2_.jpg?w=800Kép nagyobbítása

2017-01-16
18:52
Felhasználó
Ekecs
Member
Tagok
Forum Posts: 120
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline
167sp_Permalink sp_Print

Csepel1951 mondta
Vettem egy gy.deklit mert elveszett az előző tulajnál,és használtan szépet nem leltem.

Vagy lecsapott vki az öntőformákra,vagy elfekvő készletből való?

az öntvény szép,erős kontúros,új öntésnek tűnik!Belül reszeléknyom van.

Szerintem megérte,guszta darab!  2500Ft volt az E-motorpartsnál.Ha valaki a benne lévő számsort azonosítani tudja,összehasonlítva egy régivel,talán eldönthető.nekem gyárinak tűnik.

 

https://i0.wp.com/www.kepfeltoltes.eu/images/790unnamed_1_.jpg?w=800Kép nagyobbítása

 

https://i0.wp.com/www.kepfeltoltes.eu/images/966unnamed.jpg?w=397

Petikém-ez gyári.Sajnos senki nem élt a vázolt lehetőséggel…

Másik kérdésedre: a kirner méretét a számhely magassága adja,bár mivel semmi nem szabályoza milyennek kellene lennie,a gusztus dolga,én beleférőst kérnék kölcsön.

Nem boszorkányság-Technika!

2017-01-13
16:37
Felhasználó
Csepel1951
Member
Tagok
Forum Posts: 92
Member Since:
2014-05-27
sp_UserOfflineSmall Offline
166sp_Permalink sp_Print

Vettem egy gy.deklit mert elveszett az előző tulajnál,és használtan szépet nem leltem.

Vagy lecsapott vki az öntőformákra,vagy elfekvő készletből való?

az öntvény szép,erős kontúros,új öntésnek tűnik!Belül reszeléknyom van.

Szerintem megérte,guszta darab!  2500Ft volt az E-motorpartsnál.Ha valaki a benne lévő számsort azonosítani tudja,összehasonlítva egy régivel,talán eldönthető.nekem gyárinak tűnik.

 

https://i0.wp.com/www.kepfeltoltes.eu/images/790unnamed_1_.jpg?w=800Kép nagyobbítása

 

https://i0.wp.com/www.kepfeltoltes.eu/images/966unnamed.jpg?w=397

2017-01-13
16:21
Felhasználó
Csepel1951
Member
Tagok
Forum Posts: 92
Member Since:
2014-05-27
sp_UserOfflineSmall Offline
165sp_Permalink sp_Print

A vázszám a táblán 4 v 5 mm-es számkarakterekkel van beütve?(milyen beütőkészletet vegyek)

2017-01-09
18:47
Felhasználó
vermes tibi
Member
Tagok
Forum Posts: 23
Member Since:
2016-11-18
sp_UserOfflineSmall Offline
164sp_Permalink sp_Print

Ekecs mondta

Nem,és nem,ha megvan a két bowdenvég,akkor itt helyben legyártatom,van rá ember.

Köszönöm szépen a lehetőséget, lehet, hogy majd élni fogok vele; egyelőre jegelem a dolgot.

2017-01-09
18:17
Felhasználó
Ekecs
Member
Tagok
Forum Posts: 120
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline
163sp_Permalink sp_Print

vermes tibi mondta
Sziasztok!

Meg tudná mondani nekem valaki, megegyezik-e a blokk által hajtott és a kerékagyra szerelt meghajtó által hajtott kilométeróra-spirál? Most akarok kerékre szerelendő meghajtót venni, és nem tudom, hogy jó lesz-e hozzá a meglévő spirálom. És ha nem jó hozzá, lehet helyettesíteni más típushoz való spirállal (Babetta, Simson…)?

Nem,és nem,ha megvan a két bowdenvég,akkor itt helyben legyártatom,van rá ember.

A következő felhasználók mondanak köszönetet Ekecs , a hasznos poszt miatt:

vermes tibi

Nem boszorkányság-Technika!

2017-01-07
19:27
Felhasználó
biro73
Member
Tagok
Forum Posts: 162
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline
162sp_Permalink sp_Print

Lehet, hogy nem ugyanarról beszélünk. Számomra a spirál szálat körülvevő tok és annak a meghajtóhoz kapcsolódó végének a kialakítása kérdéses. Biztos van ennek valami speciális neve, de én nem ismerem jól a szakkifejezéseket, bocsánat. Van egy komplett kilométerspirálom (szál+ház), a blokkhoz csatlakoztatható típus. Tudom-e ezt csatlakoztatni az első kerékre szerelhető meghajtóhoz? Mert félelmeim szerint a spirálház (ha ez a neve) alsó kiképzése nem ugyanolyan mindkét típusnál. Lehet, hogy ugyanolyan – elsőkerekes meghajtót még csak képen láttam, nem tudom leellenőrizni. Most éppen venni akarok egyet, az ország túlsó feléről hozná a posta, de ha nem tudnám használni, nem biztos, hogy költenék rá.

Magának a kilométerspirálnak a pótlása szerintem már kisebb probléma lenne. Van egy ügyeskezű kovácsmester ismerősöm – szerintem a “melegít-kalapál” módszerrel lehet rövidebbet gyártani egy hosszabból.

Félelmeid nem alaptalanok. Továbbra is azt mondom, hogy a Te spirálod nem használható az első kerékre való hajtáshoz. Okait már lentebb leírtam.

A Riga és én... Felejthetetlen páros.

2017-01-07
10:24
Felhasználó
vermes tibi
Member
Tagok
Forum Posts: 23
Member Since:
2016-11-18
sp_UserOfflineSmall Offline
161sp_Permalink sp_Print

poteka mondta

vermes tibi mondta
Köszönöm a választ! Jó ideje vadászok már (Verhovina) kerékre való meghajtót, most találtam is egyet – de úgy tűnik, ezzel még nem sokra megyek, hozzá való spirál nélkül.

A Riga 3 km spirál ha jól emlékszem 129 cm hosszú, a két végén 2×2 mm-es négyszöget formáz. A normál motoros km óra spirál általában 3×3-as, így bovdengyártók is nehezen tudnak segíteni (Budapesten a Váci úton találtam egyet, akiknek volt alapanyaga és szerszáma 2×2-es vég sajtolásához).

A Verhovina 3 első meghajtású spirálja nem tudom, milyen hosszú. Ugyanilyen vastagságú 2×2-es végű spirált az NDK gyártmányú kerékpár km óráknál alkalmaztak (amelyekre az volt írva, hogy PIT 60, PIT 80 stb), de annak hossza 60-80 cm és persze azt sem lehet kapni sehol, csak használt km órához esetleg.

De a legegyszerűbb készíttetni, én a 3-ashoz csináltattam csak bélést ha jól emlékszem 2800 Ft-ért. Nem volt olcsó, de azóta is működik (2000 km-t tekert), máshogy meg nem tudtam működésre bírni – a hossza miatt nálam az NDK megoldás nem játszott, de itt sem biztos, hogy elég hosszú lenne.

Üdv!

Lehet, hogy nem ugyanarról beszélünk. Számomra a spirál szálat körülvevő tok és annak a meghajtóhoz kapcsolódó végének a kialakítása kérdéses. Biztos van ennek valami speciális neve, de én nem ismerem jól a szakkifejezéseket, bocsánat. Van egy komplett kilométerspirálom (szál+ház), a blokkhoz csatlakoztatható típus. Tudom-e ezt csatlakoztatni az első kerékre szerelhető meghajtóhoz? Mert félelmeim szerint a spirálház (ha ez a neve) alsó kiképzése nem ugyanolyan mindkét típusnál. Lehet, hogy ugyanolyan – elsőkerekes meghajtót még csak képen láttam, nem tudom leellenőrizni. Most éppen venni akarok egyet, az ország túlsó feléről hozná a posta, de ha nem tudnám használni, nem biztos, hogy költenék rá.

Magának a kilométerspirálnak a pótlása szerintem már kisebb probléma lenne. Van egy ügyeskezű kovácsmester ismerősöm – szerintem a “melegít-kalapál” módszerrel lehet rövidebbet gyártani egy hosszabból.

2017-01-07
08:26
Felhasználó
poteka
Adminisztrátor
Forum Posts: 385
Member Since:
2014-05-28
sp_UserOfflineSmall Offline
160sp_Permalink sp_Print

vermes tibi mondta

Köszönöm a választ! Jó ideje vadászok már (Verhovina) kerékre való meghajtót, most találtam is egyet – de úgy tűnik, ezzel még nem sokra megyek, hozzá való spirál nélkül.

A Riga 3 km spirál ha jól emlékszem 129 cm hosszú, a két végén 2×2 mm-es négyszöget formáz. A normál motoros km óra spirál általában 3×3-as, így bovdengyártók is nehezen tudnak segíteni (Budapesten a Váci úton találtam egyet, akiknek volt alapanyaga és szerszáma 2×2-es vég sajtolásához).

A Verhovina 3 első meghajtású spirálja nem tudom, milyen hosszú. Ugyanilyen vastagságú 2×2-es végű spirált az NDK gyártmányú kerékpár km óráknál alkalmaztak (amelyekre az volt írva, hogy PIT 60, PIT 80 stb), de annak hossza 60-80 cm és persze azt sem lehet kapni sehol, csak használt km órához esetleg.

De a legegyszerűbb készíttetni, én a 3-ashoz csináltattam csak bélést ha jól emlékszem 2800 Ft-ért. Nem volt olcsó, de azóta is működik (2000 km-t tekert), máshogy meg nem tudtam működésre bírni – a hossza miatt nálam az NDK megoldás nem játszott, de itt sem biztos, hogy elég hosszú lenne.

2017-01-06
21:49
Felhasználó
vermes tibi
Member
Tagok
Forum Posts: 23
Member Since:
2016-11-18
sp_UserOfflineSmall Offline
159sp_Permalink sp_Print

biro73 mondta

vermes tibi mondta
Sziasztok!

Meg tudná mondani nekem valaki, megegyezik-e a blokk által hajtott és a kerékagyra szerelt meghajtó által hajtott kilométeróra-spirál? Most akarok kerékre szerelendő meghajtót venni, és nem tudom, hogy jó lesz-e hozzá a meglévő spirálom. És ha nem jó hozzá, lehet helyettesíteni más típushoz való spirállal (Babetta, Simson…)?

Nem egyezik meg. Első kerékről hajtást a Verhók egy részénél alkalmaztak. A hajtáshoz csatlakozó spiáter öntvény ugyan hasonlít a többi Riga spirálhoz, de átmérője más. A Riga 3 km órája a hátsó kerékről kapja a hajtását, a hajtáshoz illeszkedő öntvény ugyanolyan, de itt a spirál lényegesen hosszabb. A kérdéses spirál nem helyettesíthető más típuséval. 

Köszönöm a választ! Jó ideje vadászok már (Verhovina) kerékre való meghajtót, most találtam is egyet – de úgy tűnik, ezzel még nem sokra megyek, hozzá való spirál nélkül.

2017-01-06
21:24
Felhasználó
biro73
Member
Tagok
Forum Posts: 162
Member Since:
2014-05-26
sp_UserOfflineSmall Offline
158sp_Permalink sp_Print

vermes tibi mondta
Sziasztok!

Meg tudná mondani nekem valaki, megegyezik-e a blokk által hajtott és a kerékagyra szerelt meghajtó által hajtott kilométeróra-spirál? Most akarok kerékre szerelendő meghajtót venni, és nem tudom, hogy jó lesz-e hozzá a meglévő spirálom. És ha nem jó hozzá, lehet helyettesíteni más típushoz való spirállal (Babetta, Simson…)?

Nem egyezik meg. Első kerékről hajtást a Verhók egy részénél alkalmaztak. A hajtáshoz csatlakozó spiáter öntvény ugyan hasonlít a többi Riga spirálhoz, de átmérője más. A Riga 3 km órája a hátsó kerékről kapja a hajtását, a hajtáshoz illeszkedő öntvény ugyanolyan, de itt a spirál lényegesen hosszabb. A kérdéses spirál nem helyettesíthető más típuséval. 

A következő felhasználók mondanak köszönetet biro73 , a hasznos poszt miatt:

vermes tibi

A Riga és én... Felejthetetlen páros.

2017-01-06
19:21
Felhasználó
vermes tibi
Member
Tagok
Forum Posts: 23
Member Since:
2016-11-18
sp_UserOfflineSmall Offline
157sp_Permalink sp_Print

Sziasztok!

Meg tudná mondani nekem valaki, megegyezik-e a blokk által hajtott és a kerékagyra szerelt meghajtó által hajtott kilométeróra-spirál? Most akarok kerékre szerelendő meghajtót venni, és nem tudom, hogy jó lesz-e hozzá a meglévő spirálom. És ha nem jó hozzá, lehet helyettesíteni más típushoz való spirállal (Babetta, Simson…)?

No permission to create posts
Fórum időzónaEurope/Budapest

Legtöbb felhasználó valaha online:16

Jelenleg online:
2 Vendég(ek)

Ennyien olvassák most az oldalt
1 Vendég(ek)

Members Birthdays
sp_BirthdayIcon
Ma None
Közelgő None

Legtöbbet hozzászólók:

maros: 162

biro73: 162

Ekecs: 120

Rubens: 106

Csepel1951: 92

Felhasználói statisztika

Vendég hozzászólók: 2

Tagok: 167

Moderátorok: 0

Adminok: 3

Fórum statisztika

Csoportok1

Fórumok:4

Témák:36

Hozzászólások:2567

Legújabb felhasználók:

Isti

Adminisztrátorok:Riga Klub - Admin Team: 19, kipe: 983, poteka: 385