Egy régi adósságunkat törlesztjük most ebben a posztban, még február elején kaptuk Károly levelét a szépen restaurált motorjáról, de sajnos a technika (informatika?) ördöge közbeszólt, –  a levél elveszett….most ezt a hiányosságot pótoljuk és bemutatjuk Karcsi munkáját néhány képpel és sorral:
 SzenteKaroly20160207_085312
“Sajnos a felújítás előtti állapotokról nincsen fotóm,nem hittem volna,hogy még valaha valakit ez érdekelni fog. Legyen annyi elég,hogy elég romos állapotban vettem meg.  A felújítás rengeteg időbe és nem utolsósorban pénzbe került. Először a motor generáljába kezdtem bele a blokk teljes szétszerelése után nulláról indultam.
– A hengert Győrben a Swarcz cég csinálta, dugattyúval együtt.
– Új főtengelyt Miskolcról szereztem be.
– A csapágyazás Svéd SKF csapágyakkal történt, kivéve a kerékcsapágyakat,úgy gondoltam,mivel nem igazán fog sokat gurulni, így megfelelnek az olcsóbb kínai csapágyak is.
– A fényezést is magam csináltam, ragaszkodva az eredeti színhez, de nem fújtam tükör fényesre mivel gyárilag sem ilyen volt.
– Újra krómoztattam az összes krómot, fontosnak tartom még megemlíteni a kipufogódobot mivel ez egy szétszedhető dob, amivel nagyon kevés Rigát szereltek( én háromról tudok az országban, de ettől még lehet egypár).  Talán dióhéjban ennyi, – még talán azt fontosnak tartom megemlíteni hogy most álltam neki egy Verhovina 3 felújításába aminek a krómozandó alkatrészei már krómozás alatt vannak. Köszönöm a megtiszteltetést hogy mindezt elmondhattam!
Maradok tisztelettel: Szente Károly”

2 Responses to Egy restaurált “pöttyös-tizenkettes”

  1. Szente Károly szerint:

    Köszi a megjelenítést!

    • kipe szerint:

      Karcsi, mi köszönjük és örülnénk neki ha a készülő (elkészült?) Vera 3 történetét is megosztanád velünk 😉

      üdv

      Kipe

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.