Főbb jellemzők:
Hosszúság: 1700 mm
Szélesség: 780mm
Magasság: 960mm
Tengelytáv: 1170mm
Tömeg (üzemanyag és szerszám nélkül): 55kg
Szabad magasság a két kerék között (hasmagasság): 100mm
Legnagyobb sebesség: 40 km/óra
Üzemanyagtartály befogadó képessége: 5,5 liter
Üzemanyag fogyasztás kb. 30 km/óra sebességnél: 2,2 liter/100km

Motor: 
Típus: V 62
Működési mód: ellenáramú, léghűtéses, kétütemű benzinmotor
Hengerek száma: 1
Hengerfurat: 38mm
Dugattyúlöket: 44mm
Lökettérfogat: 49,8cm3
Kompresszió viszony: 7,7-8,5:1
Legnagyobb teljesítmény: 1,47KW 4900-5500 f/p között
Motor kenés: az üzemanyagba kevert kétütemű olajjal
Üzemanyag: normál benzin (72-76 oktánszámú) és AROL 2T kétütemű olaj 33:1 (1000km-ig 25:1) arányú keveréke
Sebességváltó kenés: nyáron MM 90 vagy MM60, télen MM 40 motorolaj
Olaj mennyisége a sebességváltóban: kb. 0,5 liter, a szintjelző csavarig töltve
Elektromos rendszer névleges feszültsége: 6V
Porlasztó típusa: K60
Levegőszűrő. papírszűrő-betétes

Erőátvitel:
Tengelykapcsoló: többtárcsás, olajfürdőben
Sebességváltó: kétfokozatú
Kapcsoló áttétel: ferdefogazású fogaskerekekkel, áttétel: 1:4,75
Kerékhajtás: görgős lánccal
Sebességváltó fogaskerék áttételek: I. 1:1,64 II. 1:0.93

Futómű:
Vázszerkezet: hegesztett csőváz
Melső villa: rugós, lengéscsillapítás, teleszkópos
Hátsó kerék felfüggesztés: lengéscsillapítós rugós lengő felfüggesztés
Fékek: belsőpofás dobfék
Kerékméret elől- és hátul: 2,50-16 vagy 2,50/85-16

Villamos berendezések: 
Gyújtórendszer: érintkező nélküli, elektronikus
Elektromos energiaforrás: 26,3701 típusú váltakozó áramú generátor, 7 V-os feszültésgű, 45 W-os teljesítményű
Nagyfeszültségű transzformátor: 21,3705 vagy B300B
Gyújtógyertya típusa: M14/175. Az eredeti gyertya jele: A 17 C vagy HB W 175 T1

Főbb beállítási adatok:
A gyertya elektródjai közötti hézag: 0,4 – 0,6 mm
A gyújtásadó forgórésze és a gyújtásadó közöti hézag: 0,3 – 0,5 mm
A tengelykapcsoló vezérlő karvégének szabad út hossza: 5 – 10mm
Az elülső fék vezérlőkar végének szabad úthossza: 5 – 10 mm
A hátsó fék működtető vezetékének szabad úthossza: 2 – 3 mm
A lánc belógása a lánckerekek között: 5 – 15 mm

Forrás: Bacsi

Tagged with →  

One Response to DELTA

  1. Simon József szerint:

    Gratulálok a honlaphoz. Érdeklődnék, hogy Delta javítást vállal-e valaki? Tudnátok elérhetőséget:
    Üdv: Simon József Kecskemét

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.