Gyári állapotú motor, mindössze 7 kilométert futott, gyűjteményembe 2010-ben került Budapestről, kissé elhanyagolt állapotban.

Kora és abszolút karbantartásmentes előélete miatt a tökéletes konzerváláshoz elkerülhetetlen volt a részleges megbontás, azonban a tisztításon és kenésen kívül sem javítást, sem alkatrészcserét nem igényelt a gép.
Valamennyi galvanizált, krómozott illetve szintetikus anyagból készült alkatrésze tökéletes állapotú.
A fényezés is hasonlóan makulátlan (polírozást követően), néhány jelentéktelen karcolást leszámítva.
Blokkja V501 M, azonban az évjáratra (1990. év eleje) jellemző módon hengerének csak a felső három hűtőbordája terpeszt, hengerfeje gyárilag S62. Ez a kombináció a kortárs Kárpáti-2 esetében sem ritka.

A piros Delta a továbbiakban gyűjteményem egyik ékességeként szerepel, természetesen – közel tökéletes gyári állapota miatt – használva soha sem lesz.

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.