Üdv mindenkinek!

Ez a Riga már a 4., a legelső motorom is ilyen volt, de sajnos eladtam. Aztán jött 2 db Verhovina és végül ennél a típusnál kötöttem ki. Vannak vele terveim, új képeket idövel töltök fel. Szeretném, ha minél közelebb kerülhetnék a gyári állapotához – ami nem lesz könnyü – és a többi Rigással menni túrázni.

update 2011.09.17.:

Üdv mindenkinek ez a legújabb szerzeményem egy Riga 16 os gyári állapotban metál zöld színu és gyönyöru állapotban van. Persze láttam már Szebb állapotút mert azért van itt ott egy kis festék leverodés róla de Gyári minden porcikája ha jól néztem.

Tankja fém tiszta belül és bemelegedés után eléggé nehezen indul sajnos a kezelési könyve és a szerszámok hiányoznak de 1 db villás kulcs van hozzá! kellet egy kis szerelés hogy életre leheljük de sikerült!

Tele volt a forgattyús ház és a henger meg a kipufogóba is volt olaj gondolom mikor eltették telenyomták olajjal hogy ne rozsdásodjon be a henger.

update 2012.03.20.:

Helló mindenkinek, ez egy 1974 es Verhovina 4 es szép állapotban majdnem minden megvan rajta és szinte teljesen gyári nem sok km -el eros motorral szépen jár jól is megy világítás és a duda is muködik rajta nagyon szeretem ezt a motort megint egy kedvencet tudhatok magamévá !
Igaz egy simsont adtam érte! de én nem bánom.

update 2012.05.01.:

Üdv: itt egy ujjab szerzemény egy Verhovina 6 nagyon szép állapotban van, szép a fényezése ami nem gyári rajta az az elso kerék és az eszkábált szuro. Más minden szép jó állapotban van rajta és gyári 1978-as kiadású.
Jó állapotuak a gumik és jelenleg pöc röff még valami a dekompreszor bovden és a pici kis kar hiányzik róla.
És ez is bontatlan blokkal rendelkezik! Sajnos a kezelési útmutató és a szerszámok ennél sincsenek meg.

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.