Ezt az évet is keményen kezdtük. Még tombolt odakint a januári hideg amikor a Klub-sörözésen már február végén esedékes Budapest Motor Fesztiválos megjelenésünk részleteit beszéltük meg. Aztán aludtunk egy párat és hipp-hopp, már el is érkeztünk a nevezetes dátumhoz, a bepakolós naphoz. Gyuri barátunk óriási segítségünkre volt (ismét) a kölcsön tgk-val és hogy bevállalta, leutazik vidékre Lacihoz aki egy népes darabszámú Riga-Verhovina flottáért. Erre azért volt szükség és azért merült fel ötletként hogy ugyan megvan kötve a kezünk a típusok terén, de akkor legalébb a színvariációkat, évjáratokat változtassuk néha egy-egy típuson belül amikor kiállításra megyünk. Így történt hogy az ide kiállítási anyagunk 8motorjaink) nagy része még ezelőtt sehol, soha nem szerepelt. Egyébként is volt újdonság, most először szerepelt egy autó a Riga Klub standon. Természetesen egy,  a témához illő verdát választottunk,- egy csodaszép OT-s Zaporozsecet – szintén klubos, klubtagos flottából. Köszönet érte Janinak hogy Fehérvárról felhozta féltett kincsét a kedvünkért. És persze köszönet mindazoknak a klub tagoknak akik motort, motorokat biztosítottak a kiállításra, segítettek a stand építésben-bontásban, kint voltak (volt aki mindhárom nap, folyamatosan) a standunkon és állták az érdeklődők rohamát, kérdéseit és érdeklődésüket. Köszönjük mindenkinek akik segítettek bármiben is, hogy ott lehettünk.  De ne szaladjunk ennyire előre hogy már a köszönésnél, megköszönésnél járunk, mostantól  távirati stílusban,  sok képpel folytatjuk a beszámolót.

Szerda, bepakolós nap

Estére elkészült a Klub-stand, minden motor, minden kiegészítő, a kordonok a helyére kerültek. Jöhetett a péntek reggeli nyitás, de még előtte jól körbefotóztuk a standot tömegjelenetek és “emberhegyek” nélkül.

Szombat volt a nagyüzem, rengetegen voltak és a klub tagok is szép számmal jelentek meg standunkon

Az épített motoroknak mindig nagy sikere van 🙂

egyébként az ide slágerünk, egyértelműen a két épített motor és a Zapi volt

 

Volt időn, így körbenéztük a kiállítás veterános és új-motoros részét és voltak közülünk akik a motoros ruházatok kínálatát is alaposabban szemügyre vette 😉

elég nagy név volt a közvetlen szomszédságunkban, a Közlekedési Múzeum is kiállított:

majd átmentünk meglesni az épített dolgokat:

…ahol is, felfedeztünk egy számunkra ismerős alkatrészt egy meglepő helyen. Riga lámpa egy épített H-D -n 🙂

Találkoztunk a “Világjáró Babettás” fiúkkal is:

Egy kis installációval megünnepeltük hogy 50 éve, 1967-ben kezdték el hazánkban forgalmazni a Riga mopedet. Ez az első típus a Riga-3 volt:

Szóval, gyorsan elment ez a három nap (péntektől vasárnapig). Vasárnap zárás után még gyorsan lebontottunk, ez mindig gyorsabban megy mint az építés 🙂 összepakoltunk és irány haza.

 

Jövőre veletek ugyanitt!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.