A képeken a neves autós szakújságíró,Balázs Viktor csodaszép Verhovinája látható.Viktor 2006 őszén kereste meg a klub alelnökét,Kiss Pétert hogy segítséget kérjen a családi Verhó életre keltésében. Szerencsére ez nem volt bonyolult,de annál macerásabb feladatnak bizonyult.A motort Markót Péter “mopedmester” vette át kezelésre és még rögtön az érkezést követően (a tulajdonos jelenlétében) 1-2 órás szöszölés hatására,közel 15-20 évnyi kihagyást követően beindult a moped.Egy próbakör után a kis műhelyben maradt,további beállítások,teljes átnézés és kozmatikázásra várva.És miért volt macera?Mert ezt követően hosszú napokig megmakacsolta magát a gépecske és még a karbi cser sem váltotta be a hozzáfűzött reményeket.A tulaj jött,a moci csili-vili volt,de mégsem ment úgy mint abban az 5 percben amikor beröffent a több évnyi ácsorgást követően.Motor marad,tulaj szomorúan és üres autóval vissza.Még többnapnyi szerelgetéssel és imával a Verhósok Manitujához meghozta a várvavárt eredményt…meg egy apró trükk : kipuffból a hangtompító ki (…)
Igaz kicsit (na jó,jóval) hangosabb,de ment mint egy (orosz)rakéta.Igy már
vihette a tulajdonos és tájékoztattuk az elkövetkezendő hétvégi programról,-kipuffogó pucolás.A motor azóta a családja kedvence és gyakran a szomszéd is nyaggatja,-hagy menjen csak 1 kicsi kört a Verhovinával.És végül,a 2007-es TOTAL BIKE-os újévi üdvözlőlapon vajon milyen motor szerepel……hát persze hogy ez:)

Ja,és volt még valami amit Viktor hozott magával átnézésre : egy katonai Kamov helikopterhez való áramfejlesztő…igencsak ismerős alkatrészekből (képeken).

 

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.