Borzasztóan vártam a napot mikor a lebeszélt teherautó meghozza ezt a motort, mert kicsit bizonytalan voltam és motoszkált bennem a kisördög hogy okos döntés volt-e, gyakorlatilag látatlanban (néhány gyenge minőségü képet leszámítva) az enyémet cserealapnak beszámítattva beleugrani a csereüzletbe (…)

Továbbá mindenféle rémhírek keringtek ( a fórumon is) a motor állapota, eredetisége és ára háromszögben, miközben én már lefuvaroztattam az én beszámított Riga hármasomat.

Aztán megérkezett, átvettem és örültem 🙂 Olyan mint amit akartam, amire számítottam !!!

Első szériás 1967-es, eredeti festés,krómok,nyeregkárpit,stb és hiánytalan állapot valamint egy szépséges apró kis krómtükör ami nem hinném hogy eredeti, de fönthagyom a motoron mert nekem ez tetszik rajta.

Látható az elmúlt 43 év, de nem vészes. Számomra gyönyörűen patináns,én az ilyenen motorokat imádom. Vannak persze apró hibák is. Kicsit dobálja az 1-es fokozatot, egy NDK trafó van ráheftelve a vázra(!!!) a kürt 2 tartófüle közül 1 valamikor letört és ezt szintén hegesztéssel orvosolták kicsit randán, már nem a mára életveszélyes 40 éves orosz gumikon szalad hanem valami modernebben (igaz a mintázata szerencsére retrós), van a fényezésén pár karc van ami elég mély, a krómokon is van egy-két rozsda,horzsolás, de ezeket csak közelről láthatók.

A képek a látszat ellenére nem a nagy orosz télben pl. Szibériában készültek, csak itthon az udvaron. Viszont egy orosz, bocsánat, Szovjet motorhoz szerintem tökéletesen illik ez a háttér 🙂

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.