Becsületes nevem Kun Péter, de mindenki Rigának szólít. Fóton lakom és még főiskolára járok. Kiskorom óta szerettem mindenféle régi dolgokat, de az igazi lavina ’98-ban indult el, amikor enyém lett egy Riga…
Eme motor történetét nagyjából ismerhetitek már a Totalcar-os cikkből ( www.totalcar.hu/szerelem/riga ), de a fényezést ( és nem a fényezőt ! ) meg kell védjem, másodszorra már jobb lett. Az airbrush viszont alapból fantasztikus részletességű.. ( – csak ne tapicskolná össze mindenki.!. )
A motor időközben családi ereklyévé vált, egyrészt mert Nagypapám azóta ( 94 évesen ) meghalt és szinte ez az egyetlen konkrét, Tőle származó „tágy” a családban, másrészt mert evvel a motorral tettem meg az első métereket jogsi nélkül, a környékbeli rendőrmentes földutakon.
Két év járkálás alatt ez a motor kivívta presztízsét állandó pöccre indulásával, szép járásával és hibamentességével, így megfogalmazódott bennem, hogy fel kéne újítani. Vettem hát másik Rigát (Faterom meg egy Simson Star-t is ), hogy mentesüljön a gép a használat alól, ezáltal a gondolatot tett követhette és egy tél alatt átvarázsolódott a gép. Azóta igen keveset járok vele, évente egy-két találkozóra igen nagy élvezettel előszedem, megpucolom, megjáratom…
Ám igazolván, hogy nem marcipándarab, hosszú távon is bizonyított: 2001-ben Tokaj innen Fótról.

Képenkénti Comment:
Riga12.1: Ha hiszitek, ha nem, így nézett ki ez a Riga rendbehozatala előtt. Sajnos olyan kép nincs, amikor még egyben volt.
Riga12.2: Már készül.!.
Riga12.3: Eljöttek a Wild-tól lefényképezni.(BtbW 53.)
Riga12.4: Az első közszereplés egy InterWheel-en.
Riga12.5-6-7: Tájképek Sirokon
Riga12díj: Tavaly nyerte . 🙂

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.