Egy ismerős szólt hogy beszámított egy mopedet, mentsem már meg (a srácot és a Deltát is) vegyem már át mert akkor Ő le sem veszi a platóról, egyenesen jönne át hozzám. Aztán megérkezett, azaz megérkeztek :

Drapp 88 km-t futott (!!!) kockalámpás 1990-es évjáratú V501M blokkal szerelt DELTA és egy valaha zöld most metálkék rettenetet (szintén egy Delta, azaz csak a maradékai ajándékba) tehát két motor.

A ’88-as Delta hiánytalan és gyári, leszámítva a kormány markolatgumikat.
Sokáig védett helyen tárolták, de az utolsó 1 évbe kirakták…ennek sajnos látható nyomai vannak, de 90% -a vakrozsda, eltávolítható (ha lesz egy kis időm, ezt megcsinálom, kicsinosítom) a blokkja már nem szűz mert 67 km után kuplungos lett, de elvileg amikor letámasztották (88 km-nél)már ment (a metálkéket használták fel donornak).
Kis törődést követően életre kelthető, a fényezésen vannak kis hibák (mind a rossz tárolástól) de egy kis polírpaszta csodákat fog tenni vele. Jelenleg elég kis szomorkás képet mutat, de szép kis gép pucolható ki az évtizedes mocsok alól !
( új korában a sofőr srácé volt, amikor beszart a kuplung eladta a haverjának aki megcsinálta és most innen került vissza a sofőrhöz). Aztán eljött a pucolás napja is és egy egész szép kis motor bújt ki az évtizedes mocsokból : a karbin még látható a kis piros címke, ami a gyári MEO-t követően került rá, szépek a krómok a műanyag légszűrőház makulátlan a blokkban a karbi alatti bemélyedésben még ott a ragacsos (a portól már kicsit mocskos) gyári konzerváló zsír !

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.